Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه شامگاه امروز در حاشیه بازدید از مرکز مهرآفرین شهرستان خلخال اظهار کرد: مرکز مهرآفرین خلخال به لحاظ کیفیت خدمات، بهداشت مطلوب و رضایتمندی معلولین، یکی از بهترین مراکز نگهداری معلولین ذهنی وجسمی استان اردبیل است که نیازمند توسعه خدمات برای رفاه بیشتر معلولین مستقر در این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فضای تفریحی و سبز یکی از نیازهای اصلی این مرکز در گفتگو  با مدیران این مجموعه بود و بیش از ۱۵ نفر پرسنل پرستاری و درمانی، روانشناس و پزشک در خدمت به معلولین به اشتغال رسیده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال گفت: ماهانه این مرکز با هزینه کرد بیش از ۱۲۰ میلیون تومان اداره می‌شود و جای قدردانی از خدمات بهزیستی استان در حمایت و پرداخت یارانه‌ها به این مرکز جهت اداره این مرکز با این وضعیت موجود است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: یک فضای باز در کناردست همین مجموعه برای ایجاد فضای سبز و تفریح و آرامش معلولین عزیز این مرکز در نظر گرفته شده که با  تعامل با اداره راه و شهرسازی و اوقاف شهرستان خلخال و تملک این زمین در آینده‌ای نزدیک با ایجاد این فضای سبز، خدمت‌رسانی به معلولین تسریع خواهد شد.

یگانه گفت: در راستای حفظ سلامتی معلولین ذهنی وجسمی وحرکتی در این مرکز واکسیناسیون به صورت دو مرحله به صورت کامل در این مرکز برای معلولان و هم‌چنین پرسنل این مجموعه انجام شده و این مرکز آماده دریافت کمک‌های مردم و نوع‌دوستانه از سوی مردم خیراندیش خلخال و سایر مناطق کشور است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون معلولین ذهنی فرماندار خلخال شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، شهردار بندرعباس گفت: این بوستان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۵ متر مربع ساخته می‌شود.
مهدی نوبانی افزود: امکانات این بوستان شامل؛ فضای سبز، فضای بازی کودکان، حوض خیس، فواره خشک، فواره مارپیچ، المان، رواق چوبی، پارکینگ و سرویس بهداشتی است.

بیشتر بخوانید؛ پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت مرکز تفریحی آکواریوم در بندرعباس
وی گفت: برای ساخت این بوستان ۲۵ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
نوبانی افزود: تلاش می‌شود این بوستان تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی