Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر نوروزی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی ۴۵۰ راهدار و ۲۷ باب راهدارخانه و ۲۷۴ دستگاه ماشین آلات در استان تهران و آغاز طرح راهداری زمستانی از نیمه آبان ماه خبر داد و افزود: با توجه به آغاز فصل بارش، یکی از مهمترین مأموریت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرای طرح راهداری زمستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی حضور به موقع و انجام اقدامات مناسب اهمیت زیادی دارد و می‌تواند درجهت تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی با شرح وظایف و ساختار مشخص افزود: از سوی این قرارگاه با هدف بررسی تمهیدات راهداری زمستانی سال جاری تاکنون با ادارات تابعه، جلسات تخصصی برگزار شده و نیازها و مشکلات این استان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و بر ضرورت اجرای وظایف محوله این شهرستان‌ها تاکید شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه اینکه پیش بینی و آماده کردن پایگاه‌های راهداری، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها و مواد و مصالح مصرفی جهت انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: این آماده سازی شامل تعمیر و راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی، بهسازی راهدارخانه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه راهداران و رؤسای ادارات راهداری بلافاصله پس از خاتمه راهداری زمستانی سال قبل یعنی تابستان انجام شده است.

نوروزی به وجود دو هزار و ۹۳۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۹۲۴ کیلومتر راه روستایی و ۱۹۸ پل در استان تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰ نیروی راهدار در استان به حالت آماده باش هستند و ۲۷ باب راهدارخانه فعال است و مجموع ۲۷۴ دستگاه ماشین آلات راهداری، سبک، سنگین و نیمه سنگین در استان فعال است.

وی بر لزوم انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولان ذی ربط استانی جهت آمادگی و اقدامات مورد نیاز در طرح راهداری زمستانی امسال تاکید کرد و افزود: هماهنگی لازم با فرماندهان و عوامل پلیس راه‌های استان به منظور هماهنگی بیشتر در خصوص هرگونه انسداد و بازگشایی و اعمال زنجیر چرخ، جلسات هماهنگی برگزار شده است.

نوروزی گفت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 5342478

منبع: مهر

کلیدواژه: حیدر نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران طرح زمستانی جاده ها ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا یوم الله 13 آبان گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل ایلام بنزین جشنواره تئاتر خياباني مريوان راهداری زمستانی ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد

یوسف خدادادی امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت حدنگاری در گرمی (مغان) گفت: پارسال به طور میانگین برای ۱۹ درصد اراضی زراعی این شهرستان اسناد رسمی صادر شد که امسال به ۳۰ درصد افزایش یافت و تلاش می‌شود تا پایان سال این رقم به ۴۵ درصد برسد.

معاون دادگستری استان اردبیل با اشاره به اولویت اجرای قانون حدنگاری در دستگاه قضایی و اهتمام به اجرای دقیق و کامل آن، افزود: پیشرفت‌های خوبی در سایه همکاری و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط از جمله در بحث صدور اسناد زراعی انجام شده است.

به گفته او، اجرای قانون حدنگاری و تثبیت مالکیت موجب شفافیت و پیشگیری از بروز فساد و وقوع جرم می‌شود و در کاهش اختلاف‌های ملکی و میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم نیز بسیار موثر است؛ از این رو موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال تا رسیدن به نتیجه به جد پیگیری می‌شود.

خدادادی اظهار کرد: اراده جدی بین مسئولان شهرستان گرمی برای اجرای کامل قانون حدنگاری وجود دارد که انتظار می‌رود در سایه این اراده و انجام هماهنگی‌های لازم، به هدفگذاری‌های ترسیم شده در راستای صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی این شهرستان دست یابیم.

او با بیان اینکه تصمیم‌هایی نیز در مورد بافت‌های مسکونی گرفته شده است، افزود: در همین راستا سه هزار و ۴۰۰ فقره پرونده در حال رسیدگی بوده و هماهنگی لازم برای سرعت‌بخشی به صدور اسناد این زمین‌ها انجام شده است.

معاون دادگستری استان اردبیل بیشترین مشکل در صدور اسناد اراضی زراعی را کمبود نیروی انسانی واحدهای ثبتی و نبود اداره ثبت در بخش انگوت عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع در نشست‌های کمیته استانی مطرح می‌شود تا نسبت به برطرف کردن آن اقدام لازم صورت گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو