Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدجواد عسکری در گفت‌وگویی در تشریح نشست امروز - سه‌شنبه - کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر نیرو، گفت: یکی از مشکلات کشور موضوع خشکسالی بوده و از سوی دیگر با نگاه جغرافیایی کشور ما در اقلیم خشک و نیمه خشک قرار گرفته است، به دلیل کاهش میزان بارندگی‌ها و خشکسالی‌های پی‌درپی کمیسیون کشاورزی در راستای ماموریت خود تلاش دارد تا از تمامی ظرفیت‌های آبی کشور به نحو مطلوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از مباحث موجود انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران است، عنوان کرد: امروز ظرفیت بزرگی به نام خلیج فارس وجود دارد که از این قابلیت به نحو مطلوب استفاده نشده است، تکنولوژی‌های به روز می‌توانند کمک کند تا به راحتی آب دریا را نمک زدایی و به فلات مرکزی پمپاژ کنیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد کمیسیون پای کار آمدن دولت و دستگاه‌های متولی مانند قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای پروژه‌های انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران است، تصریح کرد: در نشست امروز با وزیر نیرو در خصوص مسائل مدیریت منابع آب در بخش‌های شرب، صنعت و کشاورزی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مباحثی مطرح شد.

عسکری خاطرنشان کرد: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، مجلس شورای اسلامی و دولت با عزم جدی و اراده‌ای قوی در راستای انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها بندر شهید رجایی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فلات مرکزی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر شهید رجایی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فلات مرکزی ایران بندر شهید رجایی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فلات مرکزی ایران خلیج فارس به فلات مرکزی ایران مجلس شورای اسلامی انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد. ما به خلیج فارس تنها به عنوان بخشی از سرزمینمان نگاه نمی‌کنیم، بلکه خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ماست به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد