Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر روز سه شنبه یازدهم آبان ماه دکتر موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و دکتر رستمی مدیرعامل شستا از پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید کردند.

دکتر موسوی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی، هدف از این بازدید را بررسی پروژه های سازمان و اولویت بندی آنها ذکر کرد و در این خصوص گفت: با توجه به بازدید صورت گرفته ، خط 2 قطار شهری کرج از دو جنبه در اولویت پروژه های سازمان قرار خواهد داشت، اول اینکه یک پروژه عمرانی و عام المنفعه است و منافع آن به شهروندان محترم کرج مربوط است و دوم اینکه این ابر پروژه پیشرفت قابل توجهی دارد و با توجه به عملیات اجرایی صورت گرفته با کمی تزریق نقدینگی به مرحله راه اندازی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود ، از جانب سازمان و مجموعه شستا و همچنین شرکت سابیر، هیج مانعی برای تحقق اهداف پروژه وجود نخواهد داشت.

دکتر رستمی مدیر عامل شستا نیز در این بازدید، پیشرفت های صورت گرفته در پروژه خط 2 قطار شهری کرج را قابل توجه دانست و در این خصوص گفت: منافع این پروژه عمومی است و شهروندان کرج پس از سالها انتظار می بایست از نعمت حمل و نقل پاک ریلی برخوردار شوند. باید همکاری موثری بین پیمانکار و کارفرما صورت بگیرد و همه تلاش کنیم تا موانع مالی برطرف شوند و تامین مالی مناسب برای راه اندازی پروژه صورت پذیرد.

مهندس سجادی، مدیرعامل شرکت سابیر در توضیحاتی به بازدید کنندگان اظهار داشت : پروژه خط 2 قطار شهری کرج از پروژه های مهم و بزرگ شرکت سابیر است که در حال حاضر با تامین مالی مورد نیاز تنها یک گام تا راه اندازی اولویت اول فاز یک فاصله دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پروژه خط 2 قطار شهری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز