Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در مراسم ۱۳ آبان امسال، تاکید کرد: حوزه و دانشگاه همانند گذشته، متحد و استوار و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم، دست از مقابله با استکبار جهانی بر نداشته باقدرت مسیر گذشته خود را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و استعمارگران است.

تویسرکانی گفت: تسخیر لانه جاسوسی از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است که ثمرات آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امام خمینی (ره) با حمایت از دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا در ایران به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی در جهت استقلال طلبی و قطع ید از مستکبران و سلطه طلبان، با هیچ کس تعارف ندارد.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: سفارت آمریکا مرکزی برای طراحی و اجرای توطئه علیه ملت ایران بود که پس از دستیابی به اسناد این سفارتخانه بسیاری از حقایق روشن شد. سفارت آمریکا در طراحی کودتا‌ها و آشوب ها، نقش آفرینی کرده و به دنبال نفوذ در کشور برای استمرار سلطه گری خود بود.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه گفت: بیاینه الجزایر نیز به خوبی نشان داد که ایالات متحده آمریکا نه تنها به هیچ عرف دیپلماتیکی پایبند نیست، بلکه با بدعهدی و زیاده خواهی تنها به دنبال استعمار و استثمار ملل دیگر است که با حماسه ۱۳ آبان به هدف خود نرسید.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود که به ملت ایران نشان داد آمریکا همواره در جهت منافع و امنیت کشورمان فعالیت می‌کرده است. اقدام تحسین برانگیز دانشجویان پیرو خط امام، خط بطلانی بر تفکرات واهی سردمداران آمریکایی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج طلاب 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد

 ابوالفضل توسلی  از جنبش وجدان های بیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم و مسلمان فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل حمایت کرد و  گفت:صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده اگر در کشورهایی مانند روسیه، چین و ایران رخ می‌داد، صدای حمایت از حقوق بشر ادعایی غربی‌ها گوش جهانیان را کر می‌کرد.

وی ادامه داد: بگیر و ببندهای گسترده پلیس آمریکا نشان داد که آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در این کشور تا زمانی پابرجاست که از خط قرمز دشمنی با صهیونیست‌ها عبور نکند. و امروز صدای رسای اعتراضات دانشجویان بیدار آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها در حال گسترش است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و سایر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

وی تاکید کرد: مقابله وحشیانه پلیس با حامیان ملت فلسطین نشان داد که حد و مرز آزادی بیان در آمریکا تا جایی است که خط قرمز حمایت از صهیونیست‌ها را محترم شمارد. تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

توسلی؛ مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین کرد و گفت: سرکوب اساتید و دانشجویان توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است را محکوم می‌کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد