Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری را به دنبال دارد و با راه‌اندازی واحدها، اشتغال جوانان حل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ناصر عتباتی‌ امروز در بازدید از مجموعه شرکت‌های آجرماشینی ارومیه، اظهار داشت: برخی واحدهای تجاری و تولیدی این واحدها با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند که بخشی از این مشکلات حقوقی و قضایی و بخش دیگر در ارتباط با مجموعه بانکها و نهادهای دولتی در حوزه صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در این بازدید متاسفانه واحد تولیدی آجر و سفال که یک مجموعه عظیم تولیدی با ظرفیت اشتغال 500 نفر و دارای ظرفیت صادرات است، به خاطر مسائلی در حوزه تامین گاز و بحث‌های مالیاتی و بانکی به تعطیل گشته است و مجموعه تجاری این مجتمع که از ظرفیت خوبی از بُعد جذب گردشگر و فراهم آوردن فضای مناسب برای خانواده‌ها و توسعه تجارت است، تکمیل این پروژه سال‌ها بوده که متوقف شده است و این مجموعه با حمایت دستگاه قضایی با ظرفیت اشتغال 125 نفر، باز در جهت توسعه خط تولید محصولات خود که محصولات مطرحی نیز هستند دچار مشکل است.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: این واحدهای تولیدی دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی از لحاظ اشتغال‌زایی هستند و با ورودهای حداقلی مشکلاتشان قابل حل بوده و مطمئن هستیم با همکاری که در بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی وجود دارد با ورود مجموعه‌های اجرایی و حمایت‌های مستقیم دستگاه قضایی در سریعترین زمان ممکن مشکل این سه واحد تولیدی مرتفع و به سرعت شاهد راه‌اندازی و توسعه آنها خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه تعطیلی واحدهای تولیدی مساوی آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری است تصریح کرد: با آغاز به کار این واحدهای تولیدی و سایر واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد در استان اشتغال‌زایی مناسبی برای جوانان ایجاد خواهد شد و مشکل بیکاری جوانان که دغدغه اصلی خانواده‌ها و به نوعی دستگاه قضایی از لحاظ پرونده‌ها، اختلافات و زندانیان است مرتفع می‌شود.

طرح جدید نمایندگان درباره حمایت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدیامام جمعه اردبیل: اقتصاد و مسائل فرهنگی ریشه اصلی بزهکاری در جامعه استکاهش جرم و بزهکاری با سامان دادن به اقتصاد؛ دولتی قوی و کارآمد لازم است


عتباتی تاکید کرد: بی‌شک این بازدیدها با همراهی مجموعه‌های قضایی و اجرایی و فعالان اقتصادی، خروجی بسیاری خوبی خواهد داشت، به ویژه امسال که دستور و فرمان مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها بوده و لازم الاتباع برای همه، به خصوص مسئولان است ک در حد اعلای خود در این استان محقق می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعطیلی واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در نشست قضایی محاکم تجدید نظر استان گفت: پارسال ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی توسط مردم استان جمع آوری شد.

ناصر عتباتی افزود: سال گذشته همچنین ۴۴ فقره قتل در استان توسط هسته‌های جهادی بخشایش و شورای حل اختلاف به سازش ختم شد که کاری پسندیده بود.

عتباتی، با قدردانی از دادگاههای تجدید نظر اظهارکرد: قضات به عنوان الگوی علمی، تجربی و اخلاقی همکاران جوان هستند و با انتقال تجربیات گرانبهای خود مدیریت دادگستری این استان را در ارتقای عمکردها یاری می‌کنند.

وی، با بیان اینکه آذربایجان‌غربی نقش بسیار پر رنگی در تأمین امنیت کشور دارد،گفت: در این خصوص نقش مهم دستگاه قضایی بسیارحائز اهمیت است که با تلاش همه همکاران بویژه دادگاههای تجدید نظر استان این مهم رقم می خورد و با قلم و دستان قضات پاکدست استان امنیت استان و عمق کشور تأمین می شود.

عتباتی اضافه کرد: به گفته مسئولان کشوری، آذربایجان‌غربی جزو پنج استان امن کشور است.

وی، به نقش مؤثر و پررنگ مردم اشاره کرد و گفت: مردم در بسیاری از امور در کنار دستگاه قضایی هستند و این نعمت بزرگی در استان محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت نشست‌های قضایی گفت: آموزش یکی از امور بسیار مهمی است که نباید لحظه ای از آن غافل شد و باید برنامه های آموزشی به صورت مستمر توسط قضات با تجربه و عالم به همکاران جوان منتقل شود تا اتقان آرا و رسیدگیهای بی نقص در محاکم اتفاق بیافتد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر