Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مصدوم تافی ها، مشغول یادگیری حرکات CR7 است. 

دومینیک کالورت لوین می گوید برای پیشرفت کردن، ویدیوی بازی های کریستیانو رونالدو را تماشا می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، کالورت لوین که در ۸ بازی اخیر اورتون به دلیل مصدومیت غایب بوده است، فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۱ گل برای تیمش، کیفیت خودش را به همه نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در استودیوی اسکای و زمانی که در مورد گل رونالدو به تاتنهام صحبت می کرد، از این گفت که برنده پنج دوره توپ طلا را الگوی خود قرار داده است.

به عنوان یک مهاجم مرکزی، دیدن این گل را دوست دارم. من او را مطالعه کرده ام و رونالدو کسی است که همیشه او را دنبال کرده ام. این که چطور خودش را در موقعیت قرار می دهد برایم جالب است. رونالدو بهترین بازیکن جهان است و به خاطر تلاش و اشتیاق خود برای گلزنی کردن به این جایگاه رسیده است. 

مهاجم انگلیسی اورتون اضافه کرد: 

گل رونالدو نبرد یک مقابل یک بود. ضربه خوبی به توپ زد ولی زمانی برنده این نبرد شد که خودش را به پشت بن دیویس رساند. چنین چیزی یک هنر است و او خودش را در موقعیتی قرار می دهد که نمی توان آن را به پای بخت و اقبال نوشت. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم واکنش آذری جهرمی به حضور سه وزیر در مجمع استقلال؛ خانواده عروس و داماد همه هستند وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید! بهترین مربیان سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار مصاحبه متفاوت کاسانو در مورد کمک داور ویدیویی: VAR را حذف کنید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس