Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا هرمزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۲ دختر تکواندوکار رده سنی نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از  شهرهای یاسوج، گچساران، سوق و لنده در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در ۹ وزن به مصاف یکدیگر رفتند. 

وی افزود: دختران تکواندوکار شرکت کننده  در این دوره از رقابت ها دارای کمربند قرمز به بالا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن اول یاسمن صادقی از گچساران اول شد، فاطیما معصوم از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و هانیه رحیمی نیک و زینب ذکاوت فرد از یاسوج نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

هرمزی عنوان کرد: در وزن دوم فاطمه فیلوندی از یاسوج اول شد و ساریناز انجم روز از یاسوج نیز عنوان دوم را کسب کرد.  

وی ابراز داشت: در وزن سوم نجمه نوشادپور از گچساران اول شد، فاطمه محمدی از سوق عنوان دوم را کسب کرد و یلدا عباس نژاد از یاسوج نیز  به مقام سوم دست یافت. 

مسئول روابط عمومی هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن چهارم شیما نعمتی از لنده اول شد. 

هرمزی اظهار داشت: در وزن پنجم فرشته دلدار از گچساران اول شد، مبینا مرادی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و فاطمه قرائتی از یاسوج نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی افزود: در وزن ششم هستی باشتی زاده از گچساران اول شد، مریم خدام زاده از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و دنیا جاویدان از یاسوج  نیز به مقام سوم دست یافت. 

مسئول روابط عمومی هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن هفتم پریا سهیلی از یاسوج اول شد، ریحانه پیرزاد از لنده  عنوان دوم را کسب کرد و مینا نوروزیان از یاسوج نیز به مقام سوم دست یافت. 

هرمزی عنوان کرد: در وزن هشتم آیدا غیورپور از یاسوج اول شد، مهسا قابل پور از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و شبنم وحیدنژاد از یاسوج نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی ابراز داشت: در وزن نهم فاطمه پورطهماسب اول شد. 

هرمزی گفت: در وزن دهم مریم موسوی از گچساران اول شد، اسما دستان کشکول از گچساران عنوان دوم را کسب کرد و لعیا مرادیان از یاسوج نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی اظهار داشت: در بخش تیمی این دوره از رقابت ها یاسوج با کسب سه طلا، پنج نقره و هفت برنز و ۶۷ امتیاز اول شد، گچساران با کسب ۶ طلا و یک نقره و ۴۷ امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و لنده نیز با کسب یک طلا و یک نقره و ۱۲ امتیاز به مقام سوم دست یافت. 

هرمزی افزود: افراد و تیم های برتر این دوره از رقابت ها جام و نشان قهرمانی و هدایای نقدی دریافت کردند. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو یاسوج بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو یاسوج بانوان دوره از رقابت ها کهگیلویه و بویراحمد گچساران اول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین