Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند، گفت: مدارس نهاوند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با حضور معاون نوسازی تعمیر و تجهیز مدارس استان، امام جمعه نهاوند و دیگر اعضا با دستور کار ؛ بازگشایی مدارس بر اساس شیوه نامه های اعلام شده ، تبیین بسته ی تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» ، گزارش طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان ، تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس و پرداخت ۳ درصد درآمد عوارض شهرداری ها به آموزش و پرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد ناصری، فرماندار نهاوند در این جلسه ضمن قدردانی از تمامی تلاش های صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان گفت: آموزش وپرورش نهاوند در بحث واکسیناسیون جامعه هدف خود خوب عمل کرده است که این مهم نشان از همکاری، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بسیار خوب دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان است.

وی افزود: تاکنون ۸۲ درصد دانش آموزان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند همچنین ۱۰۰ درصد واکسیناسیون فرهنگیان انجام و بازگشایی مدارس بر اساس شیوه نامه های اعلام شده ستاد ملی کرونا در شهرستان اجرایی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس فرماندار نهاوند شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی با حضور جمعی از خیرین و مسئولان استانی در منطقه رضویه افتتاح شد.

آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی گفت: پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی از این جهت یک مدرسه استثنایی است که دانش اموزان آن استعداد‌های نهفته استثنا دارند و این استعداد‌های نهفته باعث استثنا شدن آن‌ها شده است که اگر این استعداد‌ها به شکوفایی برسد این عزیزان جزو برترین دانش اموزان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همه دانش آموزان حق ادامه تحصیل دارند افزود: باید تلاش کنیم دانش آموز بانیاز ویژه‌ای به خصوص در مناطق محروم و روستایی از تحصیل بازنماند.

رشیدی  گفت: این آموزشگاه، دومین آموزشگاهی است که در منطقه رضویه افتتاح شده و خدا را شاکریم که از مهر سال آینده دانش آموزان بانیاز‌های ویژه با آموزش‌های خاص و معلمان متخصص در این منطقه ادامه تحصیل خواهند داد.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع به ارزش سه میلیارد تومان با مشارکت نیک اندیش ارجمند بانو پروین گرجستانی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شد.

زمین اموزشگاه توسط علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.

دیگر خبرها

  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل