Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:34:47 GMT

مرکز ترک اعتیاد متخلف در نهاوند پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۳۳۱۷

مرکز ترک اعتیاد متخلف در نهاوند پلمپ شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت:مرکز ترک اعتیاد متخلف در نهاوند پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس آزاد بخت با اعلام این خبر، اظهار داشت: در بازرسی سرزده از یک مرکز مجاز ترک اعتیاد نهاوند، متاسفانه وضعیت بهداشتی و نظافتی این مرکز به حدی نامناسب و نامطلوب بود که سلامت افرادی که در این مرکز حضور داشتند را به صورت جدی تهدید می کرد، به همین علت طبق ماده ۶۸۸ این مرکز پلمپ و مالک آن به دادسرا احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد بخت با بیان اینکه افرادی که در این کمپ برای ترک اعتیاد حضور داشتند پس از پلمپ به سایر مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند ، گفت: در رعایت قوانین، ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان بهزیستی، با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: به سایر مراکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان نهاوند نیز اخطار می دهیم در صورت رعایت نکردن ضوابط قانونی و اداری بهزیستی مواردی همچون اشکالات ساختاری ساختمانی کمپ همچون نداشتن استحکام بنا و عدم رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی و بد اخلاقی و ایراد ضرب و جرح به افراد این مراکز نیز پلمپ و برابر قانون با انها برخورد می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند مرکز ترک اعتیاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،شهروند خبرنگار ما در پیامی گفته در یکی از مراکز ناباروری هزینه یک بخش از درمان بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او خواستار رسیدگی مسئولان شده است.

جباری ، سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده وزارت بهداشت درباره درمان ناباروری  گفته :  پیش از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، پوشش درمان ناباروری کامل نبود اما اکنون در بخش دولتی پوشش به ۹۰ درصد رسیده است. .

جباری  با اشاره به وجود ۸۰ مرکز درمان ناباروری  در کشور، افزود: برخی محدودیت‌ها از اقلام دارویی تحت پوشش نیز برداشته شده و برخی اقلام خدمتی جدید نیز اضافه شده است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

من چند سال  است به دلیل ناباروی به یک مرکز درمان ناباروری مراجعه میکنم ولی متاسفانه امسال خیلی قیمتها رو افزایش دادند مثلا در یکی از مراحل آی وی اف (IVF) ،  تعرفه پارسال بین ۶ تا ۸ میلیون بود ولی امسال ۲۰ میلیون   کردند. لطفا رسیدگی کنید.

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان