Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد عبدالخانی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها که به میزبانی صربستان در حال برگزاری است امین میرزازاده، پویا دادمرز و امین کاویانی نژاد سه کشتی گیر خوزستانی به ترتیب یک نشان طلا و ۲ مدال نقره کسب کردند.

وی افزود: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دیدار فینال مقابل داوید اوواسپیان دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ارمنستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دیدار پایانی با نتیجه سه بر یک مغلوب ماولود ریزمانوف از روسیه شد و به مدال نقره رسید. همچنین در دیدار نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد با نتیجه پنج بر یک مغلوب تاماس لوای مجارستانی شد و صاحب نشان نقره شد.

وی افزود: مهدی محسن نژاد و محمد ناقوسی ۲ کشتی گیر دیگر خوزستان به ترتیب در اوزان ۶۰ و ۸۲ راهی دیدار فینال و رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران خوزستانی به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۶ بر یک اختیار بوتیروف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه یک بر یک از سد نیهاد گولوزاده از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. دادمرز در این مرحله تاراس کروپسکی از اوکراین را با نتیجه ۹ بر سه شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تیلور لامونت از آمریکا با نتیجه پنج بر یک به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. 

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آردیت ندوج از آلبانی را از پیش رو برداشت وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر مقابل نیکولوز چیخایدزه از گرجستان پیروز شد.کاویانی نژاد در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی ارکان ارگن از ترکیه را با نتیجه  ۱۰ بر پنج مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه هشت بر صفر سرگئی استپانوف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بر یک نیکولا میلاتوویچ از نروژ را مغلوب کرد وی در دور دوم در یک دیدار نفسگیر با نتیجه ۲ بر یک از سد میخائیل لاپتی اف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله آنتون ساونکو از قزاقستان را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه پنج بر یک فاتیح بوزکورت از ترکیه را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

برچسب‌ها کشتی فرنگی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی خوزستان اهواز کشتی فرنگی خوزستان اهواز راهی دیدار فینال کیلوگرم امین کاویانی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)