Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@20:22:23 GMT

آزمون به دنبال گل اروپایی مقابل یووه

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۳۵۶۷

ستاره ایرانی زنیت یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با یوونتوس است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه آلیانز تورین مقابل تیم ۹ امتیازی یوونتوس ایتالیا قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار آزمون پس از اینکه در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا حضور ثابت مقابل چلسی داشت، در دو دیدار بعدی این رقابت‌ها برابر مالمو سوئد و یوونتوس به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، اما امشب دوباره در جمع نفرات اصلی تیمش در بازی با حریف ایتالیایی دیده می‌شود و امیدوار به زدن نخستین گل خود در فصل جاری چمپیونز لیگ است.

 

 

 

 

 

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل اسپارتاک مسکو و دینامو مسکو داشته و توانسته در یکی از بازی‌ها دو گل به ثمر رساند و در دیگر مسابقه یک پاس گل بدهد تا با این عملکرد خوب امشب برابر یوونتوس از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که صدرنشین لیگ برتر روسیه است و در دو مسابقه گذشته‌اش ۱۱ گل به ثمر رسانده، امشب انگیزه زیادی برای کسب دومین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و به دنبال جبران شکست یک بر صفر دور رفت برابر یوونتوس است.

 

یاران آزمون در سه دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا یک برد مقابل مالمو سوئد و دو شکست برابر چلسی و یوونتوس داشته‌اند و در حال حاضر با سه امتیاز در رده سوم جدول گروه H این رقابت‌ها هستند.

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا زنیت سنت پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال ‏مادرید در آلیانز آره‌نا آغاز می‌شود. ‏

این دو غول ‏فوتبال اروپا امشب به میزبانی مونیخی‌ها اولین بازی‌شان را در دور ‏رفت نیمه‌نهایی برگزار می‌کنند. ‏

ویدیویی از ورود تیم بایرن‌مونیخ به استادیوم را مشاهده می‌کنید.

منبع: برترین‌ها

tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان