Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ مجید اسداللهی افزود: ارتقای کیفیت نان که ارزشمندترین ماده غذایی مردم است و سلامت جامعه ارتباط مستقیم با کیفیت آرد دارد یکی از برنامه‌های و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی است که در این راستا طرح آموزش 500 متصدی واحد نانوایی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اسداللهی عنوان کرد: در این دوره‌های آموزشی اصول و روش‌های پخت نان، فرآیندهای تولید شامل: فرمولاسیون و شرح موادمورد استفاده روش‌های عمل‌آوری خمیر، مدت زمان تخمیر، شکل دهی و چانه گیری برای انواع نان سنتی آموزشی داده شد.   وی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل و موازین بهداشتی به ویژه در دوره کرونا، انتخاب و معرفی برگزیدگان جشنواره گندم، آرد و نان را یکی دیگر از مشوق‌های ارتقای کیفیت در زنحیره‌ی تولید این ماده غذایی دانست.   اسداللهی تشریح کرد: در راستای ایجاد فضای رقابت برای افزایش کیفیت تولید گندم، آرد و نان جشنواره تقدیر از برترین‌های این زنجیره در دستور کار قرار دارد تا گندم‌کاران، آردسازان و نانوایان برتر معرفی شوند و حرکتی به سوی کیفیت بالا داشته باشیم.   مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان جنوبی متوسط نمره کیفیت نان استان را در محدودی‌ی خوب(حدود 80 درصد) اعلام کرد که می‌توان با ساز و کارهای تشویقی، حمایتی و ترویجی کیفیت را ارتقا داد.   اسداللهی گفت:  ارزیابی و سنجش از نان سنتی در شهریور ماه انجام شد و نان‌های سنگک و لواش در نمره کیفیت مطلوب گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول چشمه کوهرنگ آیت الله صافی گلپایگانی ابوالفضل ابوترابی طرح جهش تولید مسکن بازرگانی دولتی ایران کیفیت نان ربیع الاول چشمه کوهرنگ آیت الله صافی گلپایگانی ابوالفضل ابوترابی طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تشریح وضعیت استان خراسان جنوبی پس از سیلاب و آب‌گرفتگی از بسته‌شدن برخی محور‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری، سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: سد‌های شوسف و چهار فرسخ پرشده است و سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است.

وی افزود: به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو‌های کمک‌دار مقدور است. تاکنون جان‌باخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

ظفری در ادامه گفت: وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است و بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است. سیل و آب‌گرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

وی همچنین در خصوص وضعیت محور‌های استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کرد: تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی، آب‌نما‌ها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محور عشق‌آباد به بردسکن مسدود است.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند