Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@13:15:01 GMT

پیروزی مردم یمن نزدیک است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۳۹۸۱

پیروزی مردم یمن نزدیک است

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، حسین حازب؛ وزیر آموزش عالی یمن در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: شیوه پیشرفته عبدالملک الحوثی، سیاستمداران و فرماندهان، باعث نزدیک شدن مردم یمن به رهبران شد.

به گفته وی، برای همه مشخص شد که ائتلاف متجاوز برای اشغال سقطره و عدن و غارت نفت شبوه، مأرب و حضرموت آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حازب با اشاره به اینکه متجاوزین و ائتلاف آمریکا فقط با مردم یمن می جنگند، گفت که مزدوران موجود در مأرب، برای منافع خود می جنگند و هدفشان فقط تجاوز، قتل، غارت و تجزیه بافت جامعه یمن است.

وی تاکید کرد که یکسره شدن نبرد مأرب باعث حل بسیاری از مشکلات مردم یمن خواهد شد به ویژه که این مردم از هفت سال قبل از ثروتهایشان محرومند.

به گفته حازب، مأرب یعنی تمام یمن لذا به کشور بازخواهد گشت و متجاوزین در آن باید اخراج شوند.

وی با انتقاد از مواضع بین المللی در قبال بحران یمن آن را ناعادلانه خواند و طرف مقابل را مسئول عواقب نپذیرفتن طرح صنعا برای حل بحران یمن دانست.

حازب گفت که یک افسر اطلاعات سعودی اماراتی نبرد یمن را اداره می کند و القاعده با اسامی مختلف در مأرب حضور دارد و سعودی مدیر آن است، عاصفه الحزم ثابت کرد سران مزدوران دست نشانده آل سعود هستند، هر وقت مردم یمن خواستند مشکلشان را حل کنند، سعودی مانع شد، تجاوز سعودی به یمن بیش از 70 سال است که ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مردم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عظیمی‌فر یکشنبه بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

بارندگی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد