Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته چهارم یا دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه شنبه در گروه F منچستریونایتد در خانه آتالانتا به میدان رفت که این بازی با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این بازی یونایتد‌ها ۲ بار از میزبان خود عقب افتادند که هر دو بار  کریستیانو رونالدو گل مساوی را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ دست خالی میدان را ترک نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش ستاره ۳۶ ساله پرتغالی در این بازی باعث شد تا در پایان مسابقه از سوی ناظران فنی یوفا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

در این بازی ابتدا یوسیپ ایلیچیچ در دقیقه ۱۲ آتالانتا را با یک گل پیش انداخت، اما کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱ +۴۵ گل مساوی را به ثمر رساند.در نیمه دوم دوان زاپاتا در دقیقه ۵۶ گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند و در حالی که شکست شیاطین سرخ قطعی به نظر می‌رسید، رونالدو باز هم فرشته نجات تیمش شد و در دقیقه ۱+۹۰ گل مساوی من یونایتد را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید

رونالدو باز هم فرشته نجات سولشر شد/ پیروزی ویارئال مقابل یانگ بویز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا ثمر رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران