Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@18:02:17 GMT

تمرین جنگنده‌های F-۳۵/ جزییات

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۴۱۳۸

تمرین جنگنده‌های F-۳۵/ جزییات

جنگنده‌های نسل پنجم F-۳۵ آمریکا با هماهنگی هواپیماهای نسل چهارم در رزمایش «پرچم آبی » اسرائیل برای جنگ احتمالی با چین یا روسیه آموزش دیدند.

به گزارش برنا، جنگنده‌های نسل پنجم F-۳۵ با هماهنگی هواپیماهای نسل چهارم، تمریناتی به ویژه برای سرنگونی پدافند هوایی دشمن، نبرد هوایی و حمله به اهداف زمینی در طول رزمایش «پرچم آبی » اسرائیل انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، بیش از ۷۰ جنگنده از چند کشور مختلف جهان از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان با کمک هواپیماهایی از جمله F-۱۶، فلاینگ فالکون، رافال  ۲۰۰۰ و تایفون در این رزمایش شرکت کردند.

وبسایت «۱۹fortyfive» در ادامه گزارش داد که در یکی از مراحل رزمایش هوایی «پرچم آبی ۲۱»، این اجازه داده شد که با استفاده از حسگرهای F-۳۵ به F-۱۶، ۱۷ جنگنده از ۱۹ جنگنده دشمن منهدم شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان انگلیس آلمان تمرین جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد