Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


تهران در دوران احمدشاه قاجار

 

تهران در دوران احمدشاه قاجار که از 1288 تا 1304 سلطنت کرد، دوران پرفراز و نشیبی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدشاه که زیر فشار انگلیسی‌ها بود، کابینه‌های متعددی تغییر داد و بخشی از این تغییرات برای کاهش فشار انگلیسی‌ها بود. او در نهایت رضا میرپنج که بعدها رضا پهلوی نام گرفت به عنوان نخست وزیر منصوب کرد و راهی سفر اروپا شد اما در جریان این سفر، رضاخان با هماهنگی مجلس شورای ملی برخلاف قانون اساسی، او را از سلطنت عزل و خاندان قاجار را منقرض اعلام کرد و رضاشاه را حاکم موقت اعلام کرد. سپس در شرایطی که رضاخان با عقبه نظامی و وزارت جنگ، قدرت نخست وزیری را در اختیار داشت، مجلس موسسان تشکیل جلسه داد و با فشار رضاخان او را به عنوان پادشاه معرفی کرد! تصاویر کم یابی که در این ویدیو می‌بینید، متعلق به تهران در سال 1293 هجری شمسی مصادف با 1914 میلادی است. این تصاویر به خوبی وضعیت تهران را در آن دوران به تصویر میکشد.

 


هاینریش هیملر مهره کلیدی هیتلر

 

هاینریش هیملر فرمانده گردان حفاظتی حزب نازی یا وافن اس‌اس و یکی از پر نفوذترین شخصیت‌های آلمان نازی بود. در طول 16 سال فرماندهی او بر اس‌اس او این سازمان را از یک هنگ 290 نفره به یک شبه-ارتش قدرتمند تبدیل کرد. بعدها او همزمان رئیس پلیس آلمان و وزیر کشور نیز بود. او که شکست آلمان را غیرقابل اجتناب می‌دیدی در آوریل 1945 طی نامه‌ای به هیتلر از او خواست که تسلیم شود. اما این اقدام باعث خشم پیشوا شده و هیتلر او را از تمام مناصبش خلع و دستور مجازات او را صادر کرد. هیملر سعی کرد که پنهان شود اما نهایتا توسط نیروهای بریتانیایی دستگیر شد و بعد از شناخته شدن در حین بازداشت خودکشی کرد.

 


معانی جالب زبان بدن ایتالیایی‌ها

 

بیش از 90 درصد ارتباطات می توانند غیر کلامی باشند و زبان بدن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ولی در زبان ایتالیایی به ویژه حرکات خاصی برای بیان بسیاری از امور به کار می رود که در این ویدئو تعدادی از مهم ترین‌ها را می بینیم. تماشای این ویدیو جالب را با زیرنویس فارسی در «تابناک» از دست ندهید.

 

 


رانندگی روزمره با خودرو مسابقه‌ای المنتال

 

شرکت المنتال مدعی است که بهترین ماشین مسابقه‌ای قانونی برای جاده‌ها را ساخته است. اکنون یک منتقد عشق ماشین برای بررسی آن 800 کیلومتر از منچستر به سمت پیست لو مون با این ماشین حرکت می‌کند تا بداند که آیا نبود سقف و شیشه جلو سواری این ماشین را به حدی سخت می‌کند که یک خودرو روزمره به حساب نیاید یا نه. نقد این ماشین خاص و سریع را که صفر تا صد را در حدود 2.7 ثانیه طی می‌کند رانندگی روزمره با خودرو «المنتال آر پی 1/ Elemental RP1» در ترافیک خیابان‌های فرانسه ببینید

 


پانزده روش شروع سخنرانی یا یک ارائه

 

احتمالاً تاکنون مجبور به سخنرانی در جمعی شده باشید و یا ممکن است از این پس در چنین موقعیتی قرار بگیرید. دشوارترین بخش سخنرانی، آغاز سخنرانی است و چگونگی شروع یک سخنرانی در تاثیرگذاری سخنرانی نیز بسیار مهم است. در این ویدیو راه‌های شروع مختلفی را از برایان تریسی فرامی‌گیرید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول چشمه کوهرنگ آیت الله صافی گلپایگانی ابوالفضل ابوترابی طرح جهش تولید مسکن بسته ویدیویی تاریخ ویدیو ربیع الاول چشمه کوهرنگ آیت الله صافی گلپایگانی ابوالفضل ابوترابی طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران