Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس انجمن نوردکاران فولادی در نامه‌ای خطاب به مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مقاطع فولادی مورد نیاز طرح یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا،  سید علی محمد ابویی در نامه‌ای خطاب به سیف‌الله امیری- مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت، برای تامین فولاد طرح یک میلیون دستگاه مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی اعلام کرده است: ما برنامه‌های اجرایی را درخصوص قانون جهش تولید و تامین مسکن تهیه کرده‌ایم که در شرف نهایی شدن است و در اولین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست محترم جمهوری با شرکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط در این حوزه تشکیل می‌شود این برنامه به جمع بندی و تصویب نهایی می‌رسد. جلسه مربوطه در شهریور ماه سال جاری برگزار شد. به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، برنامه‌های اجرایی در رابطه با قانون جهش تولید و تامین مسکن و هدف ساخت سالانه یک میلیون واحد تهیه شده ‌است.

در متن نامه نایب رئیس انجمن نوردکاران فولادکاران آمده است: 

“ عطـف بـه جلسـه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ نماینـده ایـن انـجـمـن بـا جنابعالی در رابطه با طـرح ساخت چهار میلیون مسکن توسط دولت محتـرم و تامین انـواع مقاطع فولادی (میلگرد، نبشـی، ناودانی، تیرآهن و ...) به استحضار می‌رساند:

 با عنایت به ظرفیت ۳۲ میلیون تنی نصب شـده انـواع مقاطع طویـل فـولادی و تولید ۱۲ میلیون طی سال ۱۳۹۹ و استفاده حـدودا ۳۰ درصدی از ظرفیت نصب شده فعلی و وجود مازاد شمش در کشور که بـه صـورت خام در حال صادرات به کشورهای همسایه است، در راستای همراهی با دولت محتـرم و ایجاد اشتغال و تامین مسکن، اعضاء ایـن انـجـمـن با کمـال مـسـرت، آمادگی خود را جهت تولیـد مکفی و کیفی اقـلام مـورد نیـاز این طرح مشروط به تامین مواداولیه و توافق تولیدکنندگان و خریداران، اعلام می‌دارد. ”

همچنین منصور یزدی‌زاده در نشست خبری روز گذشته (سه‌شنبه) خود در دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس)، با بیان اینکه‌ظرفیت تولید فولاد ما به ۴۰ میلیون تن رسیده است، اعلام کرد: مشکلی در جهت تامین فولاد یک میلیون واحد مسکونی نداریم؛ تنها بایستی اتاق فکری با حضور تولیدکنندگان شکل گیرد که در آن  دغدغه تولیدکنندگان فولاد و سایر صنایع مرتبط با مسکن مطرح و موانع و اقدامات لازم برای تحقق ساخت یک میلیون واحد مسکونی بررسی شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولاد مسكن انجمن نوردکاران فولادی یک میلیون واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی

مهران محرمیان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) اظهار داشت: در چند سال گذشته اقداماتی انجام شد که همزمان با کاهش تورم و کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها در نهایت شاهد کاهش خلق نقدینگی در بانک‌ها بودیم.

وی ادامه داد: در کنار اجرای این اقدامات، موضوعی که باعث نگرانی شده این است که در این شرایط تامین نقدینگی دچار مشکل شود، بنابراین روش‌های تامین مالی مورد توجه قرار می‌گیرد از این رو برات الکترونیکی ابزار قدرتمند محسوب می‌شود.

معاون بانک مرکزی گفت: این ابزار شاید در دوره سیاست‌های انبساطی مورد توجه نگیرد، اما امروز به عنوان ابزار کارا استفاده می‌شود و در راستای تحقق شعار سال می‌توان از آن استفاده کرد.

محرمیان در پایان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت