Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاضی در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم هوادار پس از گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: سعی کردیم لیگ را خوب شروع کنیم اما آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. قرعه‌ سختی در اول فصل به ما خورد تلاش کردیم نتایج خوبی بگیریم اما ایرادات و اشتباهاتی داشتیم که باعث شد این اتفاق نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از نظر فوتبالی همه بازی ما را دیدند. مقابل استقلال بازی خوبی انجام دادیم یا برابر پیکان به جز یکی دو صحنه که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم، بازی کاملاً در اختیار ما بود.

مهاجم تیم فوتبال هوادار با اشاره به بازی مقابل سپاهان عنوان کرد: در این مسابقه طوری بازی کردیم که تیم پرمهره سپاهان اسیر ما شد اما در دقایق پایانی به خاطر اشتباهات خودمان نتیجه را واگذار کردیم. با این حال سعی می‌کنیم از این به بعد اشتباهات کمتر، تلاش و تمرکز بیشتر داشته باشیم تا در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. تیم ما تازه وارد است اما مطمئناً با  توجه به وضعیت کادر فنی و بازیکنان شرایط خیلی بهتری پیدا می‌کند.

قاضی در مورد اینکه سپاهان مقابل هوادار به سختی موفق به پیروزی شد، گفت: بازی با سپاهان را خیلی خوب مدیریت کردیم. منظم بازی کردیم اما فوتبال ورزشی است که اشتباهات و اتفاقات در آن خیلی دخیل است. در ۹۰ دقیقه اگر یک اشتباه کنید تنبیه می‌شوید. مقابل پیکان و سپاهان این اتفاق برای ما افتاد. علیرغم بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشتیم هنوز نتیجه حاصل نشده است. امیدواریم در بازی‌های آینده هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد شود تا فوتبال خوبی که به نمایش می‌گذاریم و همه از آن تعریف می‌کنند، همراه با نتیجه باشد.

مهاجم هوادار در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. تمرینات خیلی خوبی را در پیش‌فصل داشتیم. فوتبال یک ورزش گروهی است. همه مجموعه در آن دخیل هستند و برای به سرانجام رسیدن همه باید همکاری داشته باشند. این مسئله روی عملکرد تک تک نفرات تأثیر می‌گذارد. من هم سعی می‌کنم تمام تجربه‌ام را بگذارم و تمام تلاشم را به کار بگیرم که عملکرد خوبی داشته باشم. مسلماً عملکرد خوب من می‌تواند روی تیم تأثیر بگذارد. به این ترتیب می‌توانم به هم تیمی‌هایم کمک کنم تا تیمی متحد، قوی و پرتلاش داشته باشیم و در طول فصل همه از دیدن بازی ما لذت ببرند.

وی در مورد اضافه شدن داریوش شجاعیان و روح‌الله باقری و اینکه به نظر می‌رسد فاز هجومی هوادار با این خریدها تقویت می‌شود، گفت: بازیکنانی که گرفتیم سابقه خیلی خوبی دارند. ما در دو بازی خیلی کم توانستیم خلق موقعیت کنیم چون استقلال و سپاهان فشار زیادی وارد کردند. این مسئله طبیعی است چون آن‌ها پرمهره هستند و علاوه بر این بازیکنانشان چند سال در کنار هم بازی کردند و شرایط تیمی خوبی دارند. در بازی با پیکان موقعیت‌‌های خوبی خلق کردیم اما فاز دفاعی این تیم باعث شد نتوانیم نتیجه بگیریم. اکنون با حضور داریوش و روح‌الله فکر می‌کنم شرایطمان روز به روز بهتر شود. مطمئناً کادر فنی هم نقاط ضعف را برطرف می‌کند تا شرایط تیم بهتر شود. ما باید در کارهای تاکتیکی و گروهی بهتر شویم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

قاضی در مورد اینکه طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری رضا عنایتی در صورت عدم نتیجه‌گیری مقابل پدیده (مسابقه هفته چهارم لیگ برتر) مطرح شده، اظهار داشت: سال گذشته هم که در مس رفسنجان بودم در ۵-۶ هفته اول شرایط‌مان خوب نبود اما اتحاد و همدلی تمام مجموعه باعث شد شرایط ایده‌آلی پیدا کنیم و در پایان فصل به رتبه دهم که برای یک تیم تازه وارد جایگاه خیلی خوبی است، برسیم. یا به عنوان مثال با ذوب‌آهن به قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا رسیدم اما این تیم پرافتخار در دو سال گذشته شرایط خوبی نداشت.

وی تصریح کرد: تیم‌هایی هستند که هزینه‌های زیادی می‌کنند اما در هفته‌های ابتدایی به خاطر مسائلی مانند بدنسازی و ناهماهنگی بازیکنان نتیجه نمی‌گیرند. این مسائل باعث می‌شود تیم شکل و شمایل خوبی نداشته باشد. باید از یکسری حاشیه‌ها و داستان‌ها دور شویم و با واقعیت زندگی کنیم. واقعیت این است که در لیگ برتر تازه‌وارد هستیم. در سال‌های گذشته هم تیم‌هایی بودند که از لیگ یک می‌آمدند و در یکی دو سال اول هم وضعیت خوبی نداشتند. باید  طوری کار کنیم که شرایط تیم عادی شود. با توجه به تلاش کادر فنی که سعی می‌کند تیم با بهترین شکل و شرایط وارد بازی‌ها شود و همچنین با تلاش تمام بچه‌ها و مجموعه فکر می‌کنم روز به روز بهتر می‌شویم و این اتفاق می افتد.

قاضی با اشاره به تغییر و تحولات مالکیت باشگاه هوادار افزود: البته مسائل و مشکلاتی داریم. حدود ۳-۲ روز قبل از شروع بازی‌ها یک مجموعه اسپانسر شد و باشگاه را خرید. با توجه به این موضوع تیم برای شکل گرفتن به زمان نیاز دارد. در این ۳ هفته بدشانسی‌ها هم باعث شد نتیجه نگیریم اما مطمئناً در ادامه بازی‌ها این اتفاق می‌افتد.

وی در مورد بازی این هفته مقابل تیم پدیده اظهار داشت: پدیده تیمی است که پنجره‌اش باز شده و حالا می‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند. البته این تیم هم بعد از بحرانی که داشت از شرایط خوبش فاصله گرفته اما به هر حال همه بازی‌ها سخت هستند. باید روی کار خودمان تمرکز و تلاش کنیم که با زحمت و اتحاد به نتایج خوب برسیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شرایط تیم خیلی خوب باعث شد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد «کیت سیگال» اسیر سالخورده که روز گذشته در یک فایل ویدیویی دیده شد، دارای تابعیت آمریکایی است.

منبع مذکور اشاره کرد که سیگال قرار بود در جریان مبادله اسرا در ماه نوامبر گذشته آزاد شود اما سرسختی و تعلل رژیم صهیونیستی مانع از آن شد.

این منبع قسامی بیان کرد که این اسیر آمریکایی به چندین بیماری مبتلا است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6091395 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!