Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۳۴/ تبرک لحظاتمان با شهیدحجت‌الله یارمحمدى

بسم رب الشهدا و الصدیقین
با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامى وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم، امیدوارم امسال سال پیروزى رزمندگان اسلام باشد و خداوند متعال آنچنان نیروى انسانى عطا فرماید که چنان ضربه‌اى به آمریکا و شوروى و اسرائیل و عراق بعثی و دیگر کشورهای مستکبر بزنیم که براى دیگر کشورهاى مزدور فاشیست عبرت باشد.

 همان طور که امام عزیزمان فرمود ما جنگ‌طلب نیستیم اما متجاوز را چنان سرکوب می‌کنیم که برای جهانخواران عبرت باشد.

خانواده‌ام بدانند که هدف از ترک خانه از بی‌وفائى من نیست این عشق شهادت است و پیروزى و عشق به الله که ما را به جبهه می‌کشاند.

انتهای پیام/ 89001

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند