Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:09:03 GMT

معرفی آموزشگاه حسابداری فرداد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۴۵۵۲

معرفی آموزشگاه حسابداری فرداد

با توجه به اینکه تقریباً تمامی سازمانها به حسابداری نیاز دارند، لذا حسابداری بازار کار خوبی در جامعه دارد. به همین دلیل به یکی از پرطرفدارترین مشاغل تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فردادسیستم، خیلی از افرادی هم که رشته دانشگاهی آن ها حسابداری نبوده است با شرکت در دوره های حسابداری آموزشگاه های حسابداری، علم حسابداری را آموخته و وارد بازار کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم جزء افراد مستعد یادگیری دانش حسابداری به صورت حرفه ای هستید در این مقاله قصد داریم به معرفی آموزشگاه حسابداری فرداد بپردازیم و به شما بگوئیم که چرا تمامی آموزشهای این آموزشگاه حسابداری به صورت رایگان برگزار می شود.

حسابداری کاربردی

برای موفقیت در شغل حسابداری، تنها داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست، بلکه باید مهارت و تجربه کافی برای ورود به بازار کار حسابداری را داشته باشید. برای بدست آوردن مهارت حسابداری، شرکت در دوره های آموزش حسابداری کاربردی برای علاقمندان این حوزه بسیار مفید می باشد. در آموزش حسابداری مقدماتی به صورت کاربردی با آموزش صفر تا صد حسابداری، مهارت کافی را به حسابداران آموزش داده و ورود به بازار کار را برای آنها آسان تر می کنند.

البته توجه داشته باشید که درصورتی می توانید به مفاهیم و مطالب مهم حسابداری مسلط شوید و نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید، که در یک آموزشگاه معتبر همراه با اساتید حرفه ای حسابداری آموزش دیده باشید. اگر قصد دارید در کمترین زمان بالاترین مهارت را کسب کنید، در انتخاب آموزشگاه دقت کنید.

معرفی آموزشگاه حسابداری فرداد

آموزشگاه حسابداری فرداد یکی از بهترین آموزشگاه ها می باشد که با مدیریت عالی در کنار کادر مجرب و اساتید برجسته، به آموزش حسابداری به صورت کاملا کاربردی می پردازد. هدف این آموزشگاه، تربیت حسابداران حرفه ای جهت ورود به بازار کار می باشد. این آموزشگاه به این جمله معروف حسابداری که دانش هرکس دارایی او نیست بلکه بدهی او به جامعه است اعتقاد داشته و به آن عمل می کند. به همین دلیل دوره های آموزش حسابداری را به صورت رایگان برگزار می کند که دین خود نسبت به جامعه حسابداری را ادا کرده باشد.

اگر می خواهید بیشتر با آموزشگاه حسابداری فرداد آشنا شوید حتما آموزشگاه حسابداری فرداد را در گوگل سرچ کنید.

چرا آموزشگاه حسابداری فرداد؟

آموزشگاه حسابداری فرداد، به عنوان بهترین آموزشگاه حسابداری، با هدف آموزش مهارت حسابداری برای حسابدارانی که مستعد یادگیری هستند و قصد ورود به بازار کار را دارند فعالیت می کند. شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی این آموزشگاه مهارت کافی را بدست آورید.

 شاید سوال اکثر شما باشد که چرا آموزشگاه حسابداری فرداد؟ در این بخش به معرفی آموزشگاه حسابداری فرداد می پردازیم و برخی از ویژگی های این آموزشگاه را بیان می کنیم تا بتوانید با امکانات این آموزشگاه آشنا شده و استفاده کنید.

 آموزش حسابداری به صورت کاملاً رایگان

 آموزش صفر تا صد حسابداری بر طبق استانداردهای حسابداری و مطالب به روز

 آموزش در کنار اساتید برجسته و با تجربه

 ارائه آموزش ها به صورت آنلاین

 امکان شرکت در دوره ها از سراسر کشور

 ارائه مدرک معتبر در صورت کسب امتیاز لازم

ما با معرفی آموزشگاه حسابداری فرداد به ویژگی های این آموزشگاه اشاره کردیم. اگر قصد آموزش حسابداری به صورت کاربردی را دارید و همچنین می خواهید وارد بازار کار شوید، این فرصت را از دست ندهید و با شرکت در دوره های آموزشگاه حسابداری فرداد، صفر تا صد حسابداری و مهارت حسابداری را کاملا رایگان آموزش ببینید و از تجربیات اساتید برجسته استفاده نمایید، تا بتوانید در شغل حسابداری، بهترین باشید.

لیست دوره های آموزشگاه حسابداری فرداد

در این بخش، لیست دوره های آموزشگاه حسابداری فرداد را معرفی می کنیم، تا بر حسب نیاز خود، دوره آموزشی مورد نظر را انتخاب کرده و با شرکت در دوره، مهارت کافی را به دست آورید. لیست دوره های فعلی آموزشگاه فرداد عبارتند از:

دوره آشنایی با حسابداری

دوره آموزش حسابداری مقدماتی

دوره آموزش نرم افزار حسابداری

دوره آموزش نرم افزار انبارداری

دوره آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد

دوره آموزش حسابداری پیشرفته

دوره آموزش حسابداری مالیاتی

دوره آموزش اکسل در حسابداری

دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

دوره کارگاه تکمیل اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی

دوره آموزش نرم افزار فروش

دوره آموزش نرم افزار خزانه داری

دوره آموزش نرم افزار دارایی ثابت

در آموزشگاه حسابداری فرداد، بر آنیم تا آموزش را برای افراد مستعد یادگیری به صورت رایگان ارائه دهیم. به همین منظور برای شرکت در دوره‌های آموزشی حسابداری نیاز است ارزیابی اولیه انجام شود، و استعداد خود را مورد سنجش قرار دهید و در صورت داشتن امتیاز کافی در دوره ثبت ‌نام خواهید شد، ظرفیت شرکت در دوره‌ها محدود است و ما در هر دوره فقط ۵۰ نفر می‌توانیم ثبت‌نام داشته باشیم.

بخشی از افتخارات آموزشگاه فرداد

آموزشگاه حسابداری فرداد در طول مدت فعالیت خود، افتخارات زیادی کسب نموده است. برخی از این افتخارات عبارتند از:

کمک به افراد مستعد یادگیری با ارائه آموزش‌های کاملا رایگان

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب

ارائه خدمات حسابداری بر حسب نیاز و خواسته افراد

رضایت اکثر شرکت کنندگان در آموزشگاه از دوره های آموزشی

کمک به کسب و کار افراد

ایجاد مهارت در افراد برای ورود به بازار کار

برای شرکت در دوره های آموزشی حسابداری کافی است وارد سایت آموزشگاه حسابداری فرداد به آدرس www.fardadgroup.com شوید و در قسمت دپارتمان آموزش، دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و در ارزیابی اولیه آن شرکت کنید، دقت کنید که برای شرکت در دوره ها به علت درخواست بالای کارجویان حسابداری ظرفیت کلاس ها محدود است و ممکن است فردا برای ثبت نام در دوره ها دیر باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزشگاه حسابداری آموزش حسابداری حسابداري شرکت در دوره های آموزش دوره آموزش نرم افزار دوره آموزش حسابداری ورود به بازار کار حسابداری به صورت دوره های آموزشی شرکت در دوره ها شرکت در دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در این آیین گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه حضور معنوی خوبی داشتند.

جواد هاشمی مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی نشان از پایبندی آنها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم زیرا نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: معلم بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسوولان قدر بدانند.

کد خبر 6093014

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند