Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:44:18 GMT

وجود ۱۵۰۰ دستگاه تراکتور فاقد پلاک در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۴۵۹۹

وجود ۱۵۰۰ دستگاه تراکتور فاقد پلاک در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره فناوری های نوین مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از وجود حدود ۱۵۰۰ دستگاه تراکتور فاقد پلاک در این استان خبر داد.

سید مجید بهشتی در گفت و گو با ایسنا، گفت: از آنجاییکه کشاورزان باید بعد از پلاک گذاری اقداماتی همچون بیمه شخص ثالث را برای تراکتور انجام می دادند و از سوی دیگر ممکن است در صورت بروز تخلف در جاده ها مورد جریمه قرار گیرند، تمایلی برای پلاک گذاری از سوی آن ها وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانون پلاک گذاری تراکتورها از سال ۹۳ ابلاغ شد و باید انجام می شد اما به دلایل مذکور تعدادی از کشاورزان از انجام این امر خودداری می کردند.

بهشتی ادامه داد: اما این کشاورزان فرصت دارند تا پایان آبان ماه امر پلاک گذاری تراکتورهای خود را انجام دهند در غیر این صورت سوخت به آن ها اختصاص نمی یابد.

به گفته وی تا سال گذشته ۱۱ هزار ۲۳۴ دستگاه تراکتور دارای پلاک در این استان وجود داشت که با ابلاغ این قانون بر تعداد آن ها افزوده شده است.

این مقام مسئول گفت: پیش بینی می شود تعداد تراکتورهای دارای پلاک هم اکنون به ۱۲ هزار دستگاه برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تراکتور خراسان شمالي پلاک گذاری پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی