Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که به منظور کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تورنمنت بین المللی قطر شده است در اولین مسابقه خود در این رویداد برابر تیم عربستان با نتیجه ۲۴ بر ۱۶ با پیروزی پشت سر گذاشت.

ناصر سلیمی سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان پس از کسب این برد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقه با کیفیتی بود و بچه‌ها توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه خوبی گرفتیم و توانستیم بازی را با اختلاف هشت گل برنده شویم که در تاریخ بازی‌های بین تیم ایران و عربستان این اختلاف گل بی سابقه بود.

وی افزود: از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم. بسیاری از اعضای تیم اولین بازی ملی خود را در خارج از کشور تجربه می‌کنند و همگی جوان هستند و قطعاً بازی به بازی بهتر می‌شوند. هندبالیست‌ها توانستند همه آنچه ها را که کادر فنی به آنها گفته بودند را در میدان بازی اجرا کنند.

سرپرست تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: فرناندز قبل از بازی یک پلن برای تیم طراحی کرد و وظایف هر بازیکن را تشریح کرد که همه تیم توانستند با اجرای مو به موی این برنامه، یک بازی خوب را به نمایش بگذارند.

تیم ملی هندبال مردان ایران در ادامه این بازی‌ها روز پنجشنبه با تیم کویت و روز شنبه هفته آینده برابر تیم قطر قرار می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال تورنمنت بين المللي هندبال تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نام خدا، گل برای تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان تبریزی که در نیمه اول نیز نمایش خوبی را ارائه کرده بودند، توانستند  در شروع نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند و به گل برسند.

نکته جالب اینکه بازیکنان ذوب‌آهن کمی دیرتر وارد زمین شدند و در شروع بازی بازیکنان تراکتور با شش پاس توانستند به دروازه حریف برسند.

در نهایت گوستاوو توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ با  برخورد به مدافع ذوب آهن به سمت دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را برگشت داد.

ویدئو: 331087

در ادامه اما این مهدی هاشم‌نژاد بود که شوت خود را به سمت دروازه زد و گل شد.

این گل در ثانیه ۲۱ بازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا به نوعی ذوب آهن نیمه را ۱-۰ شروع کند.

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم