Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:15:24 GMT

وقف بیشتر برای حوزه نماز و مهدویت در جامعه ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۴۶۶۷

وقف بیشتر برای حوزه نماز و مهدویت در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مجید آقاجانی، در مراسم اهدای لوح تقدیر حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور به مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی به علت انتخاب این اداره کل به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در حوزه نماز، افزود: توجه به حوزه نماز و مهدویت و اقامه نماز در ادارات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برخی ادارات کل مانند اوقاف و امور خیریه استان در این زمینه اقدامات بزرگی انجام داده‌اند، اما اطلاع رسانی خوبی از این اقدامات نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در بخش ستادی و عملیاتی اقامه نماز فعال است، اظهار داشت: با تعامل این ۲ نهاد می‌توان کارهای بزرگی را در این حوزه‌ها انجام داد و با همکاری این ستاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه، مسابقات مختلفی مانند کتابخوانی برگزار و طرح‌های ابتکاری و خلاقانه اجرا شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش دیوارنویسی‌ها و نصب المان‌های مربوط به نماز و برنامه‌های مهدویت در تبریز، گفت: نمازخانه‌های بین راهی سطح استان دارای برخی مشکلات بودند که به تازگی یکی از خیران مسجدساز برای رفع آنها کمک مالی کرده است.

حجت الاسلام آقاجانی، با بیان این‌که امامزاده‌ها باید مرکز فرهنگی شوند، ادامه داد: به برخی امامزاده‌هایی که در مناطقی دورتر از مناطق مسکونی مثلاً بالای کوه واقع شده‌اند، توجه چندانی نمی‌شود، اما سایر امامزاده‌ها در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند.

وی با اشاره به کمک‌های مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه به خادمان مساجد بین راهی استان، یادآوری کرد: بهتر است برای مساجد بین راهی آذربایجان شرقی، به نام هیأت امنا یک حساب بانکی مشخصی باز شود تا این مساجد دارای شناسنامه مشخص برای کمک شوند و مشکلی از این بابت برای آنها ایجاد نشود.

کد خبر 5342582

منبع: مهر

کلیدواژه: وقف اقامه نماز جمعه ستاد اقامه نماز ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا یوم الله 13 آبان گرگان لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل عکس استانها شهرداری قم ایلام جشنواره تئاتر خياباني مريوان کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اقامه نماز اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه