Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ابراهیمی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد صنایع مازندران با بیان این مطلب افزود: در دور رفت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد درحالی که مقابل الیزبار اودیکادزه کشتی گیرعنواندار تیم ستارگان ساری مغلوب شدم که اگر کمی دقت می کردم و اشتباه فردی نداشتم خیلی راحت می توانستم آزادکار گرجستانی را شکست دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قبل از آغاز مسابقات کادر فنی تیم و رضا یزدانی بارها نکات لازم را برای من تشریح کرده بودند اما نمی دانم چرا با بی دقتی به جای آنکه اودیکادزه را خاک کنم به دنبال اجرای فن پرتابی رفتم و روی فن خودم امتیاز از دست دادم و در ادامه مسابقه هم هر چه تلاش کردم نشد که نشد.

دارنده ۲ مدال طلا قهرمانی آسیا تاکید کرد: مسئولیت شکست در دور رفت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد را بر عهده می گیرم و قول می دهم در مسابقات دور برگشت حتماً جبران کنم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوبی در تیم صنایع مازندران وجود دارد و تمام اعضای تیم با همدلی و اتحاد به دنبال صعود از گروه ب رقابت های لیگ برتر و در نهایت قهرمانی در این دوره از مسابقات هستیم.

دور رفت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب به میزبانی تیم صنایع مازندران در شهر جویبار برگزار شد که در نهایت تیم های ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت بسیج در جایگاه اول تا چهارم رده بندی این گروه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

علیرضا دبیر: وضع کشتی تهران خراب است/ باشگاه‌های کشتی به سالن‌های بدن‌سازی و بیلیارد تبدیل‌شده است!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی رقابت های لیگ برتر صنایع مازندران کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط