Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه هکری عصای موسی با حمله سایبری به چند شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی، حجم گسترده‌ای از اطلاعات از جمله اطلاعاتی از وزارت جنگ این رژیم به دست آورده است.

خبرگزاری میزان – گروه هکری «عصای موسی» ۳ شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داد.

به گزارش «جروزالم پست»، گروه عصای موسی می‌گوید که با موفقیت به اطلاعات ۳ شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله سایبری تنها ۲ هفته پس از آن صورت می‌گیرد که این گروه هکری به اطلاعاتی از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دست پیدا کرده بود.

این حمله سایبری شرکت‌های صهیونیستی «دیوید، ایهود لویاتان و اچ. جی. ام» را هدف قرار داده و اطلاعات فاش شده شامل پروژه ها، نقشه ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و تصاویر کنفرانس‌های ویدئویی این شرکت‌هاست.

گروه عصای موسی اعلام کرده که اطلاعات افشا شده همه اطلاعات به دست آمده در این حمله سایبری نیست و باقی اطلاعات را منتشر خواهد کرد.

اطلاعات فاش شده شامل اسنادی در مورد پروژه‌های زیربنایی از جمله بزرگراه‌ها و سیستم‌های آبرسانی عمومی است؛ برخی از اسناد فاش شده حتی شامل مناقصه و سایر اسناد مربوط به ساخت و ساز در پروژه ورودی شهر جدیدی است که در حال حاضر در ورودی قدس اشغالی در حال انجام است.

گروه عصای موسی می‌گوید که به ۱۶۵ سرور و ۲۵۴ سایت دسترسی پیدا کرده و اطلاعاتی بالغ بر ۱۱ ترابایت به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: یک شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی هک شد اطلاعات حساس صدها سرباز و افسر رژیم صهیونیستی هک شد

اطلاعاتی مربوط به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و از جمله فایل‌هایی از «بنی گانتز»، وزیر جنگ این رژیم از جمله اطلاعات به دست آمده در این حمله سایبری هستند.

حدود ۲ هفته پیش این گروه هکری اطلاعات حساس صد‌ها سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرد؛ اطلاعاتی حساس شامل «نام، آدرس، رده و واحد صد‌ها سرباز و افسر» ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله سایبری افشا شد.

این گروه هکری همچنین تصاویر شخصی «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر و تاکید کرد «ما از تمامی تصمیم‌های شما مطلعیم و در نهایت جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظار آن را ندارید.»

هفته گذشته نیز پایگاه صهیونیستی «جروزالم پست»، گزارش داد که «گروه هکر‌های ایرانی سایه سیاه، سرور‌های شرکت اینترنتی سایبرسرو را هک و تهدید به افشای اطلاعات مشتریان آن کردند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی حمله سایبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی حمله سایبری مهندسی رژیم صهیونیستی حمله سایبری عصای موسی گروه هکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟

۳۰ ایالت آمریکا درگیر جنبش دانشجویی است و نیرو‌های فدرال و ایالتی بشدت در حال کنترل اوضاع هستند. این در حالی است که آمریکا در آستانه انتخابات نیز قرار دارد. به همین دلیل چنانچه شرایط در آمریکا از کنترل خارج شود، اساسا آمریکا قربانی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

حسن هانی‌زاده، کارشناس جهان عرب در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین نوشت:۲۱۰ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و این روز‌ها نظرات مختلفی درباره احتمال حمله زمینی نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی به رفح یا لبنان مطرح می‌شود. در این خصوص به نظر می‌رسد سرنوشت بنیامین نتانیاهو به رفح گره خورده است، زیرا اگر دست به ماجراجویی بزند، برخلاف اراده مقامات آمریکایی و اروپایی عمل کرده است، زیرا آن‌ها حمله به رفح را به دلیل اینکه چالش جدی منطقه‌ای بشمار می‌آید، خط قرمز می‌دانند.

لازم به یادآور است که رفح با مصر هم مرز است و چنانچه رژیم صهیونیستی به این منطقه حمله نظامی زمینی انجام دهد، صد‌ها هزار نفر به سمت مرز مصر کوچ خواهند کرد و این شرایط برای مصر مناسب نیست. به همین دلیل احتمال دارد که مصر از دایره همکاری اروپا و آمریکا خارج شود و مسیر دیگری را در پیش بگیرد و در نتیجه فضای منطقه بحرانی‌تر خواهد شد.

چنین مسائلی در خصوص حمله زمینی به رفح سبب شده است که برای پیشگیری از این اقدام هشدار‌هایی از سوی کاخ سفید برای بنیامین نتانیاهو ارسال شود. اما اگر این اتفاق بیفتد، اختلاف نظر‌ها بین آمریکا و کابینه نتانیاهو تشدید خواهد شد.

در این بین البته بحث و احتمال حمله ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان نیز مطرح است. با توجه به این شرایط و اینکه نتانیاهو تلاش می‌کند، برای رهایی از باتلاق غزه بحران را به کشور‌های دیگر منطقه منتقل کند. اما آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند که بحران را هرچه زودتر تحت کنترل در آورند، زیرا این روز‌ها آن‌ها در آستانه انتخابات قرار گرفته و شرایط مناسبی ندارند؛ ۳۰ ایالت آمریکا درگیر جنبش دانشجویی است و نیرو‌های فدرال و ایالتی بشدت در حال کنترل اوضاع هستند. در واقع چنانچه شرایط از کنترل خارج شود، اساسا آمریکا قربانی اسرائیل خواهد شد؛ بنابراین به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که وضعیت غزه را کنترل کنند و مانع از این شوند که اسرائیل به منطقه دیگری حمله کند. در راستای این تلاش‌ها اخیرا نیز وزیر خارجه فرانسه به لبنان سفر کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد اسرائیل در شرایطی قرار ندارد که بتواند به لبنان حمله کند. اما احتمال حمله نظامی زمینی به رفح از سوی رژیم صهیونیستی وجود دارد.

به این ترتیب لازم به یادآوری است که آمریکا و اروپا در آستانه یک تحول سیاسی اجتماعی قرار دارند. آن‌ها هزینه پشتیبانی از رژیم صهیونیستی را پرداخت می‌کنند و جنبش دانشجویی اخیر که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی را فرا گرفته است به نوعی حکم بیداری وجدان بشریت را دارد که حاکمان آمریکا تلاش می‌کردند، آن را نادیده بگیرند.

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند