Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی مدرسه اسکی رایگان در پیست اسکی کاکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهروز جهانبخش ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان و نظریان رئیس فدراسیون اسکی کشور،از ظرفیت و پتانسیل ورزش استان سخن و از حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان ،بعنوان یاور ورزش استان یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش،اسکی را ورزش مفرح و نشاط آور عنوان و اظهار داشت :پیست اسکی کاکان تنها پیست اسکی کشور است که از نعمت گاز شهری بهره مند است .   سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی مدرسه اسکی رایگان در پیست اسکی و آمادگی این پیست برای میزبانی از ورزشکاران و رقابتهای قهرمانی کشور و توسعه فضای این پیست در آینده نزدیک با حمایت فدراسیون و مسئولین استانی خبر داد.   وی بر حل مشکلات این پیست تاکید و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای توسعه زیر سخت ها ،میزبانی مسابقات کشوری ،برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی برفی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان در جهت جذب گردشگر و توریسم ورزشی بعنوان یکی از برنامه های مهم فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی خبر و خواستار حمایت مادی و معنوی فدراسیون از این رشته در استان شد .   حمید زرافشان ،رئیس هیات اسکی کهگیلویه وبویراحمد ،اسکی را تنها رشته زمستانی عنوان و از ترافیک روزهای پایانی هفته در صورت بارش برف و رحمت الهی بعنوان معظل بزرگ در تردد ورزشکاران یاد کرد و از مسئولین راهداری و پلیس راه استان خواست در رفع این مشکل همکاری کنند. زرافشان ،راه انداری مدرسه اسکی و استعداد یابی ورزشکاران زیر 12 سال را یکی از برنامه های مهم هیات ذکر کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از این رشته مفرح و شاد شد.   عباس نظریان ،رئیس فدراسیون اسکی کشور ،از نگاه ،همراهی و حمایت نماینده ولی فقیه از ورزش استان تقدیر و رشته اسکی را ورزش خانوادگی عنوان و افزود:کلیه زیر ساخت های فرهنگی و مسایل شرعی برای حضور خانواده ها در این رشته مهیا شده است .   نظریان ،موقعیت جغرافیایی استان و دارا بودن کوهستانی بی نظیر و پوشیده از جنگل را یکی از نعمت های خداوند به مردم این منطقه دانست و ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران و قهرمان اسکی استان در کشور سخن گفت .   رئیس فدراسیون اسکی کشور ،نماینده ولی فقیه در استان را حامی ورزش کهگیلویه وبویراحمد برشمرد و خواستار رفع مشکلات ورزش استان ورشته اسکی در جلسه شورای اداری استان شد .   حجت الاسلام حسینی ،نماینده ولی فقیه در استان ،ورزش را امری مهم وضروری برشمرد و گفت :امروزه ورزش بعنوان وسیله ای برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و تامین کننده سلامت جامعه است .   حسینی ،نماینده ولی فقیه در استان رشته های فوتبال ،دوو میدانی ،والیبال ،کشتی ،همگانی ،اسکی ،رزمی را از رشته های فعال و دارای عنوان و جایگاه در کشور برشمرد و خواستار حل مشکل ترافیک جاده دسترسی به پیست اسکی در روزهای تعطیل شد .   در این نشست لوح یاد بودی از طرف هیات اسکی استان به حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.   گفتنی است؛نظریان رئیس فدراسیون اسکی کشور بهمراه جهانبخش سرپرست اداره کل ،شجاعی فرمعاون توسعه ورزش ،زرافشان رئیس هیات اسکی استان ،زارعی کارشناس ورزش قهرمانی ،حاتمی مسئول روابط عمومی و پژمان کارشناس امور باشگاههای استان با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکی نماینده ولی فقیه در استان رئیس فدراسیون اسکی کشور حجت الاسلام حسینی ورزش و جوانان ورزش استان مدرسه اسکی هیات اسکی پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور