Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از توقیف یک دستگاه سواری پراید و کشف 6 کیلو گرم شیشه در آزاد راه قزوین-زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد علی بیگی در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور"قزوین-زنجان" به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، 6 کیلو گرم شیشه کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، بر اهمیت موقعیت جغرافیایی استان در مسیرهای بین شهری کشور تاکید کرد و از مردم خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت در این خصوص سزیعا مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا از جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند، خبر داد. سرهنگ محمد حسن ابراهیم پور اظهار کرد: شیشه‌دودی همچنان جریمه دارد و مبلغ جریمه آن هم ۵۰ هزار تومان است.

به گزارش روزیاتو، وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه‌دودی جریمه شود، وجود دارد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان