Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه حجم بدنه سد خرمرود در شهرستان تویسرکان ۲.۲ میلیون مترمکعب و ارتفاع از پی ۵۱ متر و ارتفاع از کف آن برابر ۴۶ متر است، بیان کرد: طول تاج این سد برابر ۷۱۰ متر و عرض در پی آن برابر ۳۰۲ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوبا بیان اینکه ۸۰۰ هزار متر از خاکبرداری و سنگ برداری بدنه سد انجام شده است، عنوان کرد: حجم این عملیات ۹۵۰ هزار مترمکعب است.

ستوده ادامه داد: ۶۳۰ هزار مترمکعب از حجم خاکریزی بدنه نیز انجام شده است یعنی حدود ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار مترمکعب از خاکریزی باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه هم اکنون از مجموع بتن ریزی که بالغ بر ۳۱ هزار متر مکعب است، ۲۲ هزار مترمکعب آن انجام پذیرفته است، اظهار کرد: اقدامات در پروژه سد خرمرود تویسرکان در حال پیش روی است.

او با اشاره به اینکه این طرح با استفاده از مجوز ماده ۵۶ و از طریق سرمایه‌گذاری در حال انجام است در حدود ۲۲ میلیارد تومان آورده مالی پیمانکار در این طرح بوده، گفت: صورت وضعیت مربوطه تا پایان شهریورماه تقریباً ۴۴ میلیارد تومان است.

ستوده با بیان اینکه مجموع اعتبار هزینه شده تا پایان شهریورماه در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: مجموع سرمایه گذاری این سد با احتساب اصل و سود آن برابر ۵۲۷ میلیارد تومان است و پیش بینی می‌شود در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تا سقف ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب میلیارد تومان هزار مترمکعب هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد