Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت روز دانش آموز و زنگ استکبارستیزی که در مدرسه شهید کدخدایی منطقه ۱۱ تهران برگزار شد، بیان کرد: ادامه دهندگان مسیر شهدای استکبار ستیزی جوانان و نوجوانان امروزی هستند؛ اگر روحیه استکبار ستیزی دانش آموزان و دانشجویان حضور پر رنگ آن‌ها نبود، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تعابیر زیبای امام خمینی (ره) از این حرکات ارزشمند نشان از نقش بی بدیل در انقلاب و استمرار ان دارد، درود می‌فرستیم به دانش آموزانی که این راه را ادامه دادند، شهدای معلم و دانش آموزی که افتخار آفریدند و همچنان این روند تدام دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت که اگر امروز این مراسم برپا شده است تنها یاد شهدا را گرامی نمی‌داریم بلکه پیمان می‌بندیم با راهی که آن‌ها آغاز کردند و مسیری که ادامه دادند، همراه هستیم و آن را پر افتخار ادامه دهیم.

کاظمی با اشاره به وقایعی که در این روز‌ها اتفاق افتاده است به وِزه تسخیر لانه جاسوسی که تعبیر انقلاب دوم از ان می‌شد، پیام‌های ارزشمندی بری جامعه جهانی است، اظهار کرد: چهره حقیقی دشمنان را برای امعه جهانی آشکار کرد و آنچه مهم‌تر بود چهره واقغی دوستداران امام و انقلاب پدیدار شد.

او با اشاره به اینکه هرچه می‌گذرد، چهره خباثت گونه آمریکا هر روز آشکار می‌شود، بیان کرد: هرجا که خونی که ریخته می‌شود و جنایتی صورت می‌گیرد و آرامش و امنیت به هم می‌خورد، ریشه در توطئه‌های آمریکا و اسرائیل دارد و این موضوغ نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه دنیا روشن شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از این موقعیت تربیتی ارزشمند استفاده کرده و خباثت‌های آمریکا را به نسل جدید منتقل کنیم، افزود: باید روحیه استکبار ستیزی که برخاسته از قرآن است، در دانش اموزان زنده کنیم، ایمان بدون این روحیه را نمی‌توان متصور شد.

او بیان کرد: کسی نمی‌تواند ادعای انقلاب گری کند بدون اینکه روحیه استکبارستیزی در او وجود داشته باشد و دانش آموزان طلایه داران بزرگ در عرصه استکبار هستند، وقتی بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه راهی را ببینیم آنچه ما را به سرمنزل می‌رساند جوانان و نسل جدید انقلاب هستند، همان نسلی که امام فرمودند سربازان من در گهواره اند.

به گفته کاظمی مسیری که می‌توانیم روحیه را زنده نگه داریم آگاهی و بصیرت و معرفت است، در کنار این موضوع تقویت روحیه ولایت مداری است؛ بالاترین نعمت انقلاب داشتن این نعمت بزرگوار و آرزوی سلامتی برای ایشان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به تشکل‌های دانش آموزی توصیه کرد که ارتقای بصیرت و معرفت دانش‌آموزان نسبت به انقلاب و داشتن روحیه ولایتمداری و ولایت پذیری که دوماموریتی مهم است، مورد توجه باشد، در این صورت است که می‌توانیم موفق باشیم و راه را ادامه دهیم.

همچنین امروز به طور نمادین زنگ استکبارستیزی در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش روز دانش آموز سرپرست وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند