Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 12 آبان)‌ و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان در تذکری اظهار داشت: هیچ یک از نمایندگان مجلس مخالف با نظارت بر رفتار نمایندگان نیست؛ چراکه نظارت بر رفتار وکلای مردم در مجلس مصونیت‌ها را بالا می‌برد و فضای عمومی مجلس هم با این موضوع موافق است، زیرا نماینده مجلس معصوم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس قطعا می‌تواند موجب افزایش مصونیت آنان شود، اما به نظر می‌رسد با اصلاح این قانون برای نمایندگان دغدغه ایجاد می‌شود؛ چراکه آنها نمی‌توانند آزادانه اظهارنظر کنند و نبایستی به بهانه اصلاح این قانون اصول 84 و 86 قانون اساسی زیر سؤال برود که این موضوع می‌تواند شرایط را برای نمایندگان سخت کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل دغدغه‌های نمایندگان در خصوص اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان، از رئیس مجلس می‌خواهم طرح اصلاح این قانون را به کمیسیون آیین نامه داخلی  بازگرداند تا اصلاح شده و دغدغه نمایندگان از بین برود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس قانون نظارت بر رفتار نمایندگان نظارت بر رفتار نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند