Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت آغاز سی و سومین دوره جشنواره‌های تئاتر استانی پیامی را منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«تئاتر جلوه‌گاه یگانگی و همبستگی میان انسان‌هاست، تئاتر خاستگاه کنار هم بودن و دوشادوش یکدیگرگام برداشتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تئاتر، محصول روابط انسانی در روزگار خویش است و عصاره‌ی آن بازگشت به خویشتن خویش است.

در این روزهای دشوار و صعب که پاندمی کرونا عزم به جدا کردن ما از هم کرده است و می‌دانیم به هنرمندان‌مان چه سخت می‌گذرد، گرد هم می‌آییم و چراغ صحنه‌های تئاتر را روشن کرده و با صدایی خروشان یگانگی را فریاد می‌زنیم و با آغاز جشنواره‌های تئاتر استانی رنج را با امید می‌آمیزیم و سختی‌ها را به رنگ عشق در صحنه‌های تئاتر ایران آغشته می‌کنیم و این بار هم چون گذشته‌ها با از خودگذشتگی تمام، تفکر، شادی و اندیشه را به جامعه‌مان باز می‌گردانیم، هرچند اگر به دید نیاید و به چشم جامعه جاری نشود، اما تاریخ قضاوت خواهد کرد که شما هنرمندان تئاتر، از جان گرانمایه‌تان گرفته تا تحمل رنج‌ها و مصائب دوری از صحنه‌ی تئاتر، زندگی زیباتری را برای مردم ایران زمین به ارمغان آوردید.

اکنون پیروزی در این راه و آغاز پیوستگی با یکدیگر را آرزو دارم و با امید به مهر، رحم و لطف پروردگار از خدای منان، پایان خاموشی موقت چراغ تئاتر و ادامه‌ی راه و رهایی از این بیماری را خواستارم.»

کد خبر 5342668 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: قادر آشنا اداره کل هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر استانی تئاتر ایران تئاتر ایران ایران درودی کارگردان تئاتر فیلم سینمایی فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی موسیقی ایرانی نقاشی آلبوم موسیقی جشنواره تئاتر خياباني مريوان ابراهیم وحیدزاده عکاسی تماشاخانه ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر از اسفند ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود که برای دور دوم اجرا از ۱۷ اردیبهشت در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولیپور، فرزانه سیری، محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

پیش‌فروش این اثر نمایشی و دیگر اطلاعات اجرایی به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6091077 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید