Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات صهیونیست اعلام کردند چندین شرکت مهندسی این رژیم هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته و هکر‌ها موفق به سرقت اطلاعات آن‌ها شدند

بر این اساس، این حمله سایبری در حالی اتفاق افتاد که در کمتر از دو هفته پیش رژیم صهیونیستی اعلام کرد همین گروه هکری وابسته به ایران در حمله به وزارت دفاع این رژیم موفق شده به فایل‌های اطلاعاتی آن دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اطلاعات فاش شده در آخرین حمله هکر‌ها به سه شرکت بزرگ صهیونیستی شامل پروژه ها، نقشه ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و مکاتبات و یک سری اطلاعات مربوط به گفتگو‌های ویدئوکنفرانسی است.

گروه هکری "عصای موسی" در بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اعلام کردند اطلاعاتی که در ساعت ابتدایی این حمله سایبری منتشر شده همه اطلاعات نیست و به تدریج بقیه آن منتشر خواهد شد.

فعلاً این گروه هکری برای منتشر نکردن اطلاعات درخواست وجهی از مقامات رژیم صهیونیستی نکرده است. اسنادی که تا به این لحظه فاش شده شامل اطلاعاتی در مورد پروژه‌های زیر بنایی، از جمله بزرگراه‌ها و سیستم‌های آبی است. در این حمله سایبری اطلاعات شخصی از جمله کارت‌های شناسایی و اسناد مربوط به بیمه برخی کارکنان نیز فاش شده است.

وب سایت وابسته به گروه هکری "عصای موسی" اعلام کرده در این حمله سایبری توانسته به اطلاعات بیش از ۱۶۵ سرور و ۲۵۴ وب سایت دسترسی پیدا کند و به اطلاعاتی با حجم ۱۱ ترابایت دسترسی پیدا کرده که از آن جمله به اطلاعاتی از بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و برخی اطلاعات وزارت جنگ این رژیم اشاره شده است.

این گروه در بیانیه خود که هفته گذشته بر روی وب سایت این گروه هکری قرار گرفت اعلام کرده بود: ما سال‌ها شما را در هر لحظه و در هر اقدامی تحت نظر داشتیم. همه اطلاعات شما درست در زمانی که فکرش را نمی‌کردید به دست ما افتاد.

گروه "عصای موسی" در همین بیانیه اعلام کرده به اسناد محرمانه‌ای از نقشه‌های عملیاتی، اطلاعاتی نیرو‌های نظامی، مکاتبات اداری رژیم صهیونیستی دسترسی پیدا کرده و به تدریج برای آگاهی عموم مردم جهان از جنایات این رژیم آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هکر ها صهیونیست حمله حمله سایبری رژیم صهیونیستی دسترسی پیدا گروه هکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...

به گزارش همشهری‌آنلاین، وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرد که مقامات اسرائیل به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسرائیل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روزهای اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رئیس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس «یکی از اقدامات احتمالی (اسرائیل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمدهای مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

کد خبر 848907 منبع: مهر برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو دادگاه لاهه اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان