Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد به منظور سرعت بخشیدن به ترمیم مسیرهای شبکه و انشعابات روستایی تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت گاز استان یزد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد.

«علی اکبر میدانشاهی» مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در توضیح این خبر گفت: با توجه به این که عملیات گازرسانی نیازمند حفر کانال جهت لوله گذاری و نصب انشعاب می باشد لذا در طول انجام کار شاهد تخریب معابر عمومی و کوچه ها خواهیم بود و این در حالی است که به دلیل بافت تاریخی و حساس برخی از روستاها و در نظر گرفتن این موضوع که مسیرهای حفاری شده در مسیر رفت و آمد ساکنین محلی و همچنین مسافران است لذا ترمیم به موقع و مناسب، مسئله‌ای است که به صورت جدی باید مورد توجه قرار بگیرد که انعقاد تفاهم‌نامه مذکور در همین راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از معابر روستایی به خودی خود معابر سخت و صعب العبوری هستند که با انجام عملیات حفاری بعضاً امکان تردد به ویژه در فصول بارانی به حداقل رسیده و مشکلاتی برای اهالی به وجود خواهد آورد، بر همین اساس می‌بایست کل مراحل عملیات از حفاری تا لوله گذاری و پرکردن کانال در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد که تمامی این موارد در نقشه‌های گازرسانی و برنامه‌های اجرایی در نظر گرفته شده و امیدواریم با این اقدام ترمیم و بهسازی مسیرها نیز به عنوان آخرین مرحله کار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام بپذیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، میدان‌شاهی در پایان با اشاره به اینکه تا زمان حصول اطمینان از سلامت شبکه گازرسانی نمی توان عملیات آسفالت را انجام داد، افزود: با در نظر گرفتن جمیع موارد مذکور و با برگزاری جلسات متعدد و رایزنی‌های صورت پذیرفته مقرر شد بحث ترمیم مسیرها شامل زیرسازی و روسازی مسیرهای آسیب دیده و بازسازی و ترمیم ترانشه‌های حفاری شده مطابق مشخصات فنی و با رعایت کلیه موارد ایمنی به بنیاد مسکن جمهوری اسلامی واگذار شود که با امضای این قرارداد افزون بر ارتقای رضایتمندی اجتماعی، شاهد اشتغال زایی غیرمستقیم شرکت گاز با تکیه بر ظرفیت های استانی  و نیروهای بومی خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گازرسانی به روستاها يزد بنیاد مسکن شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد