Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رضازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در روزهایی که از استان‌‎‌هایی با وضعیت مشابه بوشهر چندین تیم متعدد در لیگ‎‌های برتر و دسته یک حضور دارند این استان همچنان در گیر و دار شرکت دادن یک تیم آن هم با هزار مشکل در لیگ دسته یک است.

وی بیان کرد: در سال ۹۸ رشد جمعیت بسکتبالیست ‎های سازمان یافته استان بوشهر با افزایش ۶ برابری به سه هزار و ۵۰۰ نفر رسید ولی با این استقبال چشمگیر همچنان مسئولان این رشته ورزشی را نمی ‎بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضازاده افزود: با این وضعیت اکنون ۶ سال است که نماینده استان بوشهر در لیگ یک شرکت دارد در صورتی که با وجود حمایت موثر امکان صعود این تیم به لیگ برتر زیاد است.

وی عنوان کرد: هرچند مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اهتمام جدی به حمایت از بسکتبال دارد اما با وجود ۴۰ هیات ورزشی قادر به تامین همه نیازهای این هیات نیست.

رضازاده یادآور شد: در استان بوشهر بیش از ۲۰ مجتمع پتروشیمی فعالیت دارند که در صورت حمایت هر کدام از آنها از ۲ هیات ورزشی، مشکل ورزشکاران این استان بطورکلی برطرف می‌شود و هزینه گزافی هم نسبت به درآمد پتروشیمی ها بر آنها تحمیل نخواهد شد.

وی افزود: نماینده استان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال ۲ سال نیز در حمایت نیروگاه اتمی بوشهر قرار داشت ولی تیم‌‎داری این نیست که هر از چندگاهی ۱۰۰ میلیون تومان از اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و یا نیروگاه اتمی گرفته شود.

رضازاده اظهار داشت: در مسابقات کشوری مظلومیت نمایندگان استان بوشهر بیش از پیش نمایان است زیرا با حضور سایر تیم‎‌ها در هتل‌های چند ستاره و برخوردار از اتوبوس اختصاصی نماینده بوشهر باید در مهمان‎سرای اداری یا مسافرخانه سکونت و برای ترددهای بین شهری نیز به دنبال وسیله ایاب و ذهاب در ترمینال‌های مسافربری باشد.

رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر گفت: برای حضور نماینده استان بوشهر در لیگ دسته یک بسکتبال شرایط به گونه‏‌ای است که حتی آب معدنی نیز باید هر کدام یک بطری از ابتدا تا پایان هر بازی داشته باشند و چنین وضعیتی زیبنده ورزش استان برخورداری مانند بوشهر نیست.

وی در بخش دیگری گفت: مجمع سالاانه هیات بسکتبال استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار شد که دستاورد آن در مرحله نخست گزارش عملکرد اجرایی و مالی هیات بود که مورد قبول اعضا واقع شد.

رضازاده افزود: در دوران کرونایی هیات بسکتبال استان بوشهر شرایط دشواری را طی کرد و از محدود استان‏‌ها در برگزاری لیگ استانی بود.

وی عنوان کرد: در این مدت همچنین مسابقات مهارت‎‌های فردی برای رشته‌های پایه، میزبانی مسابقات رده سنی جوانان منطقه هشت، کلاس داوری درجه سه بسکتبال، کلاس کارگاهی متعدد برای مربیان و داوران و مسابقات بسکتبال سه نفره با تراز ملی برگزار شد.

برچسب‌ها بوشهر بسکتبال سه نفره بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بسکتبال سه نفره بسکتبال بوشهر بسکتبال سه نفره بسکتبال استان بوشهر دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی