Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اتصال کل 4 هزار و 60 جایگاه عرضه سوخت موجود در کشور به سامانه هوشمند سوخت و عرضه بنزین و نفت‌گاز سهمیه‌ای در کل جایگاه‌ها خبر داد.
کرامت ویس‌کرمی در این باره به خبرنگار شانا گفت: کل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور از شامگاه سه‌شنبه به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و امکان عرضه بنزین و نفت‌گاز سهمیه‌ای در همه جایگاه‌های کشور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به قطع ارتباط سیستم ارتباطی جایگاه‌های عرضه سوخت با سامانه دیسپچینگ مرکزی، نیاز بود در این عملیات چند روزه به صورت تک به تک به همه جایگاه‌ها مراجعه و به‌منظور اتصال ارتباط نازل‌ها با دفتر جایگاه‌ و پس از آن ارتباط دفتر جایگاه با ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نرم‌افزار در جایگاه‌ها نصب می‌شد که این کار نیازمند مراجعه گروه‌های مختلف عملیاتی به‌صورت تک به تک به جایگاه‌های عرضه بود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر متوقف نشدن سوخت‌رسانی در کشور حین اجرای این عملیات تصریح کرد: حدود 450 گروه عملیاتی با کار شبانه‌روزی و همکاری گروهی و بی‌وقفه در شیفت‌های مختلف کاری، این عملیات را در 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور انجام دادند.
ویس‌کرمی افزود: در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز گروه فنی و عملیاتی سامانه هوشمند سوخت و همه همکاران به‌صورت شبانه‌روزی فعال بودند و ارتباط با مناطق را برقرار می‌کردند.
وی ضمن قدردانی از همکاری 40 هزار نفر از کارکنان و مالکان جایگاه‌ها که در این عملیات به‌صورت مستقیم درگیر بودند، گفت: در این عملیات شبانه‌روزی، از خدمات نیروهای متخصص شرکت‌های ملی گاز ایران، ملی نفت ایران و ملی صنایع پتروشیمی استفاده کردیم که از زحمات همه این عزیزان نیز قدردانی می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره جزئیات سهمیه ویژه اعلام شده گفت: با توجه به اعلام این خبر از سوی وزیر محترم نفت، این سهمیه بی‌شک اختصاص می‌یابد و هر زمان که مقدار آن اعلام و ابلاغ شود، این شرکت سهمیه ویژه را در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد کرد.
ویس‌کرمی درباره بررسی دلایل قطع سامانه هوشمند سوخت در کشور در هفته نخست آبان‌ماه گفت: دلایل این اختلال در حال بررسی است و نتایج آن از سوی نهادهای ذی‌ربط اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی ضمن قدردانی از صبوری هموطنان در زمان قطعی سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: اگر همراهی و همدلی مردم نبود، بی‌شک نمی‌توانستیم عملیاتی به این وسعت را در این مدت زمان به سرانجام رسانیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سامانه هوشمند سوخت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آن‌ها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده