Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد امیری به انتقاد از مسئولان پرداخته است

قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت که به دلیل اتفاقاتی که خیابان محل زندگی‌اش در خرم‌آباد رخ داده، خانه‌نشین شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، چند روز قبل بود که خبر تخریب و در واقع شخم زده شدن یکی از خیابان‌های شهر خرم‌آباد در استان لرستان منتشر شد و موجی از انتقادات مردم را نیز به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات مهم در این اتفاق، این بود که خانه حامد امیری یکی از قهرمانان بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو در این خیابان قرار دارد و وی به همین دلیل و با توجه به اینکه از ویلچر استفاده می‌کند، نمی‌تواند از خانه بیرون بیاید و وارد خیابان شود.

امیری که چندی قبل و در جریان بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو موفق به کسب مدال طلا در رشته پرتاب نیزه شد، ضمن انتقاد از مسئولان بابت اتفاقات رخ داده، گفت:

5 روز است که به دلیل اتفاقی که رخ داده، در خانه مانده‌ام و نمی‌توانم بیرون بروم. پس از بازگشت از توکیو، چند روزی استراحت کردم و اخیراً تمریناتم را برای حضور در رویدادهای پیش‌رو آغاز کرده بودم، اما حالا مجبورم در خانه بمانم.

وی ادامه داد:

نه مسئولان سازمان میراث فرهنگی و نه مسئولان شهرداری، هیچ‌کدام برای تغییر این وضعیت پیش قدم نمی‌شوند.

قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو عنوان کرد:

مسابقات فزاع در امارات، رقابت‌های جهانی و پس از آن هم بازی‌های پاراآسیایی، رویدادهایی هستند که باید در آنها شرکت کنم. به همین منظور باید به آمادگی برسم، اما با این وضعیت نمی‌دانم چگونه باید این آمادگی را کسب کنم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم یوونتوس حریف محبوب ایرانی ها در لیگ قهرمانان اروپا گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) پائولو دیبالا و خوشحالی به سبک میشل پلاتینی پس از عبور از رکورد او / عکس دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم