Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:46:23 GMT

افزايش قيمت لحظه‌اي مواد اوليه رستوران‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۶۵۱۱

خبرگزاری آریا- رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران، از افزایش لحظه‌ای قیمت مواد اولیه مورد نیاز رستوران‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران، آقای سیدعلی اصغر میر ابراهیمی، افزود: روال کسب و کار رستوران‌ها رو به بهبود بوده، اما وضعیت قیمت مواد اولیه به شکلی است که به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال رب گوجه را هر کیلو 25 هزار تومان می‌خریم، مرغ و بقیه اقلام هم وضعیت مشابهی دارند.
وی افزود: مواد اولیه به شدت گران شد؛ اما به طور کلی نسبت به چند ماه پیش وضعیت کسب و کار بهتر شده است و اگر قیمت‌های مواد اولیه هم تعدیل شود وضعیت بهتر می‌شود.
میر ابراهیمی ادامه داد: نسبت به شش ماه قبل درخواست جواز کسب حدود 20 درصد افزایش داشته است. وضعیت تقاضا هم در این مدت زمانی با بهبود همراه بوده و مشتریان حدود 10 تا 15 درصد بیشتر به رستوران‌ها مراجعه می‌کنند.
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت قیمت غذای کامل در رستوران‌ها تصریح کرد: هر رستورانی با توجه به مواد اولیه‌ای که مصرف میکند قیمت خاصی دارد، ما در اتحادیه بر اساس قیمت مواد اولیه قیمتگذاری کردهایم و مقرر شده که هر رستوران محصول خود را با قیمت تمام شده به علاوه 20 درصد سود به فروش برساند. این فرمول هم بر اساس فرمول وزارت اقتصاد و دارایی است.
میرابراهیمی همچنین با اشاره به خرید اینترنتی غذا خاطرنشان ساخت: خرید اینترنتی برای مشتریان راحت‌تر است، اما خرید حضوری همچنان جذابیت بیشتری برای مشتریان دارد. البته برای فست فود‌ها خرید اینترنتی توانسته وضعیت بهتری نسبت به خرید حضوری پیدا کند، اما در مورد رستوران‌ها اینطور نیست و مردم بیشتر ترجیح می‌دهند به صورت حضوری در رستوران حضور پیدا کرده و غذای خود را بخورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رستوران مواد اولیه رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال

تین نیوز

در جلسه ای که با حضور مدیر کل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن، مدیر کل سیر و حرکت راه آهن، مدیرکل راه آهن اصفهان، مدیر بخش حمل و نقل مجتمع فولاد مبارکه و مدیر عامل شرکت توکا ریل برگزار شد، افزایش حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن برنامه ریزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ریل نیوز، عابدین هادی نژاد مدیرکل بازرگانی داخلی هدف از این نشست را افزایش حمل ریلی مواد اولیه به فولاد مبارکه و محصولات فولادی برای صادرات از این مجتمع ذکر کرد و گفت: موضوعات مختلفی در زمینه ارتقاء و بهبود همکاری های سه جانبه بین شرکت راه آهن، شرکت فولاد مبارکه و شرکت حمل و نقل ریلی فعال در حمل و نقل ریلی محمولات مجتمع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

هادی نژاد افزود: در این نشست عوامل موثر در سرعت بازرگانی محمولات این شرکت در مسیرهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نظارت و پیگیری لازم برای اجرای صحیح طرح قطار باری کامل، شناسایی و رفع مشکلات اجرای آن از جمله رعایت دستورالعمل های بارگیری و باربندی محصولات فولادی، حذف توقف های غیر ضروری در سطح ادارات کل مناطق و … از سوی طرفین انجام شود.

وی گفت: این جلسه گام مهمی برای تقویت همکاری های این دو صنعت است و انتظار داریم نتایج آن را در پایان سال ۱۴۰۳ در قالب افزایش حمل مواد اولیه و همچنین حمل محصولات تولیدی این مجتمع به مقاصد مختلف و رضایت مندی مشتری شاهد باشیم. در این راستا برنامه ریزی شده است حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن افزایش داشته باشد.

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن گفت: شرکت فولاد مبارکه بزرگ ترین و مهم ترین تولیدکننده فولاد کشور است و نقش کلیدی در صنعت ریلی کشور دارد. این شرکت در حمل مواد اولیه و محصولات خود در شبکه ریلی در رتبه اول قرار داشته و با حمل حدود ۷.۸ میلیون تن بار (۵.۳ هزار میلیارد تن کیلومتر) در سال ۱۴۰۲حدود ۲۱ درصد از کل حمل ریلی بخش داخلی را پوشش می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!