Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که هواداران سرمایه‌های باشگاه فولاد هستند اما باید صبور باشند و به ویسی زمان بیشتری داده شود تا کار خود را بدون استرس دنبال کند، گفت: تمام مشکلات فولاد از پنجره بسته‌اش شروع شد.

میثم سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان که تاکنون متحمل دو شکست و یک پیروزی شده است، اظهارکرد: نمی‌توان گفت فولاد در شرایط نرمالی است اما خوشبختانه بعد از دو شکست متوالی که برای هواداران و تمام مجموعه فولاد سخت بود و ویسی نیز فشار زیادی را متحمل شده بود و استرس و نگرانی داشت، فولاد مقابل مس رفسنجان به برد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فولاد مقابل مس خیلی خوب بازی را شروع کرد و حاصل عملکرد آن‌ها کسب سه امتیاز شیرین و مهم بود. اما فولاد راه طولانی در پیش دارد و مسیری که باید طی کند، سخت است و نباید به این برد قانع شوند. امیدوارم فولاد در هفته‌های بعدی نیز به بردهای بیشتری برسد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ویسی از نظر دانش و کاربلدی، مربی فوق‌العاده‌ای است و با توجه به تغییراتی که در در بازی با مس در ترکیب خود داشت، نشان داد که یک مربی کاربلد است. او نشان داد که می‌تواند فولاد را به روزهای اوج خود برگرداند.

وی درباره انتقادهایی که به نوع بازی فولاد می‌شود نیز عنوان کرد: به هر حال باتوجه به این‌که فولاد قهرمان جام حذفی شد و در دو سالی متوالی به سهمیه آسیایی رسید، انتظارات از باشگاه بالا رفت و هواداران نیز این حق را دارند که در مورد نوع بازی و عملکرد تیم اظهارنظر کنند اما من به کادرفنی، مدیریت و بازیکنان تیم ایمان دارم و مطمئنم که روزهای روشن فولاد هم می‌رسد. هواداران سرمایه‌های باشگاه فولاد هستند اما باید صبور باشند و به ویسی زمان بیشتری داده شود تا کار خود را بدون استرس دنبال کند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: به نظرم پنجره بسته کار فولاد را سخت کرد و اجازه نداد که تیم تقویت شود. البته پنجره زمانی باز شد که بازیکن‌ خوبی نمانده بود. تمام مشکلات فولاد از پنجره بسته‌اش شروع شد و اگر پنجره فولاد یک ماه زودتر باز می‌شد، هم تیم را تقویت می‌کردند و هم بازیکن‌های خوب‌شان را از دست نمی‌دادند و اکنون با خیال راحت‌تری بازی می‌کردند و حتی شاید دو باخت ابتدای فصل نیز رقم نمی‌خورد. البته معتقدم ویسی می‌تواند فولاد را از شرایط فعلی خارج کند و نباید با دو باخت علیه او هجمه به راه بیافتد. هر تیمی ممکن است در طول فصل، پنج شش باخت داشته باشد و الان هم ابتدای فصل است. هواداران حق دارند معترض باشند اما باید کمی صبور باشند و زمان بیشتری به ویسی و کادرش بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان زمان بیشتری پنجره بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی

ویدیویی از صحبت های گزارشگر صدا و سیما در مورد تظاهرات ضداسرائیلی اروپا در میانه بازی فوتبال سوژه رسانه ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس