Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-«ارتش دزدان» زک اسنایدر تنها در دو روز به فیلم شماره یک نتفلیکس در بیش از ۹۰ کشور تبدیل شد.

«ارتش دزدان» فیلم جدید زک اسنایدر در حال حاضر، فیلم شماره یک پلتفرم اینترنتی نتفلیکس در ۹۰ کشور جهان است.

این فیلم کمدی با موضوع سرقت، جمعه هفته گذشته در این سرویس استریم منتشر شد و به عنوان پیش‌درآمدی برای «ارتش مردگان» محصول اخیر این کارگردان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم، ماتیاس شویفر دوباره در نقش خود تحت عنوان لودویگ دیتر، متخصص باز کردن گاوصندوق ظاهر شده است و اگرچه داستان فیلم در دنیای «ارتش مردگان» می‌گذرد؛ آخرین فیلم اسنایدر هیچ زامبی‌ را در خود ندارد.

در حالی که زک اسنایدر نویسندگی و کارگردانی «ارتش مردگان» را به صورت همزمان بر عهده داشت، وظیفه کارگردانی «ارتش دزدان» را به شویفر سپرده است. شویفر در تهیه‌کنندگی این کار نیز به اسنایدر کمک کرده است.

این فیلم تا کنون با استقبال عمومی مثبت منتقدان مواجه شده است و منتقدان از بازی‌های بازیگران و موسیقی ساخته شده توسط هانس زیمر تمجید کرده‌اند.

«ارتش دزدان»، فیلم جدید اسنایدر در حال حاضر در بین ۱۰ فیلم برتر روز آمریکا نیز قرار گرفته است. این فیلم توانست برای گرفتن رتبه یک، عنوان‌های محبوبی از جمله «تو» و «بازی مرکب» را کنار بزند. البته حدود پنج ماه قبل که «ارتش مردگان» روی این پلتفرم به نمایش گذاشته شده بود، این فیلم تبدیل به شماره یک نتفلیکس شد، اما موفقیت این دو فیلم ثابت می‌کند که هنوز هم بینندگان ذوق دیدن فیلم‌هایی با موضوع سرقت را دارند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارتش مردگان ارتش دزدان زک اسنایدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین سعید کریمی‌خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اعزام زائران حج تمتع از هفته آینده، گفت : امسال ۹۶۵ زائر از استان کرمانشاه در قالب هشت کاروان - پنج کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه - به حج تمتع اعزام خواهند شد. 

وی افزود: زائران کرمانشاهی در قالب کاروان‌های ۹۵، ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم سرزمین وحی خواهند شد که شش کاروان مدینه بعد و دو کاروان مدینه قبل خواهند بود. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین گروه از زائران حج تمتع استان ۲۴ اردیبهشت و آخرین گروه نیز ۱۸ خرداد عازم سرزمین وحی می‌شوند و زمان بازگشت اولین گروه اول تیر و آخرین گروه ۲۰ تیر خواهد بود. 

وی در خصوص جزئیات زمان اعزام زائران گفت: اولین گروه زائران کرمانشاهی -کاروان شماره ۱۵۰۰۶ - شیعه و مدینه قبل هستند که با ظرفیت ۹۵ نفر در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به سمت عربستان پرواز خواهند داشت و اول تیر هم به کشور باز می‌گردند. 

کریمی خو تصریح کرد: کاروان‌های شماره ۱۵۰۲۴، ۱۵۰۱۵، ۱۵۰۱۶، ۱۵۰۲۳ و ۱۵۰۰۹ نیز همگی اهل سنت و مدینه بعد می‌باشند و به ترتیب در تاریخ‌های ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۳ و ۱۴ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و زمان بازگشت آنها دقیقاً یک ماه پس از زمان اعزام شان خواهد بود. 

وی یادآورشد: دو کاروان باقی مانده اهل شیعه نیز با شماره ۱۵۰۱۸ و ۱۵۰۱۳ به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۸ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که کاروان شماره ۱۵۰۱۳ در تاریخ ۲۰ تیرماه و کاروان شماره ۱۵۰۱۸ نیز ۲۰ تا ۲۲ تیرماه به کشور باز خواهند گشت .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند