Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:14:29 GMT

بازگشایی معبر کوله بری میرجاوه

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۶۶۴۹

بازگشایی معبر کوله بری میرجاوه

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: معبر کوله‌بری میرجاوه پس از یک سال تعطیلی مجدد بازگشایی و فعال شد از اینرو روند مراودات تجاری برای تجار منطقه تسهیل می‌شود.

به گزارش جماران، مبین‌علی میر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان تجارت کوله‌بری در شمال تا جنوب این استان در دستور کار قرار دارد  این مهم در برخی نقاط اجرایی شده و در بعضی مناطق در حال فراهم کردن مقدمات اجرایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا در حوزه میرجاوه معبر کوله‌بری پس از حدود یکسال تعطیلی مجدد فعال شد و روزانه با تردد بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ وانت بارهای صادراتی به صورت کوله‌بری از طریق این معبر جابجا می‌شود.

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان با بیان این که به طور متناوب برای چهار هزار نفر از این محل اشتغال‌زایی انجام شده تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که با توجه به فرصت بی‌نظیر مرز در این خطه پهناور با حذف قوانین دست و پاگیر و تسهیل روند مراودات تجاری برای تجار منطقه، تحول اقتصادی این استان و کشور از طریق معابر مرزی منطقه رقم بخورد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا کولبری مرز میرجاوه کوله بری معبر کوله بری معبر کوله بری میرجاوه معبر کولبری افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا کوله بری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان