Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:43:15 GMT

خرید مطمئن و ارزان بلیط هواپیما شیراز

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۶۷۷۶

خرید مطمئن و ارزان بلیط هواپیما شیراز

شیراز یکی از مقاصد داخلی محبوب برای ایرانیان به شمار می‌رود و از آن به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای کشور یاد می‌کنند. - اخبار بازار -

بسیاری از گردشگران ایرانی و حتی خارجی، با خرید بلیط هواپیما و رزرو یکی از هتل های شیراز مقدمات سفر به این شهر را فراهم می‌کنند.  تقریبا همه این گردشگران به دنبال کاهش هزینه سفرشان هستند ویکی از راه‌‎های کاهش هزینه‌ها، خرید بلیط ارزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافیست چند نکته را رعایت کنید تا بتوانید بلیط سفرتان به شیراز را با کمترین قیمت بخرید. این نکته‎ها را در ادامه به شما می‎‌گوییم.

حواستان به تقویم باشد

وقتی که در حال برنامه‌ریزی برای سفر به شیراز هستید، حتما مناسبت‌ها و تعطیلات را در نظر بگیرید. قیمت بلیط هواپیما در ایام تعطیل به طرز سرسام‌آوری بالا می‌رود و نمی‌توانید انتظار خرید بلیطی ارزان در این روزها را داشته باشید. تا آنجا که می‌توانید سفر خود را در روزهای غیر تعطیل برنامه‌ریزی کنید تا هم هزینه کمتری بپردازید و هم با ازدحام جمعیت در مقاصد روبه‌رو نشوید.

روزهای هفته را در نظر بگیرید

در بعضی زمان‌ها نمی‌توانید سفر خود را به عقب بیندازید تا قیمت‎‌ها پایین بیاید. به عنوان مثال اردیبهشت، بهترین ماه سفر به شیراز است و در این ماه تقاضا برای بلیط هواپیما شیراز افزایش می‌یابد. اگر در اردیبهشت، تعطیلات هم وجود داشته باشد باید منتظر افزایش چشمگیری در قیمت‌‎ها باشید. برای سفر اردیبهشتی به شیراز، بهتر است روزهای وسط هفته را انتخاب کنید تا هزینه معقول‌تری برای بلیط هواپیما بپردازید.

زمان رفت و برگشت خود را به گونه‎ای تنظیم کنید که افزایش قیمت آخرهفته‎ها شامل حالتان نشود. به عنوان مثال اگر از تهران راهی شیراز هستید باید بدانید که قیمت بلیط هواپیما شیراز تهران در روزهای جمعه و روزهای پایانی تعطیلات افزایش می‎‌یابد. بنابراین به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بازگشت شما در روزهای وسط هفته باشد.

 

بلیط هواپیما را آنلاین بخرید

خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از روش‌های مطمئن برای خرید ارزان‌ترین بلیط است. وقتی به صورت آنلاین اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید، می‌توانید پروازهای مختلف در ساعات و روزهای گوناگون را ببینید و بهترین و مناسب‌ترین آنها از نظر قیمت را انتخاب کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما به شما امکان مقایسه قیمت‌ها را می‌دهد و دردسر مراجعه یا تماس به آژانس‌های هواپیمایی و دفاتر فروش بلیط ایرلاین‌ها را ندارد.

بهترین مرجع خرید بلیط ارزان شیراز کدام است؟

برای خرید بلیط هواپیما ارزان شیراز می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. در این وبسایت به منوی پرواز بروید و شیراز را به عنوان مقصد انتخاب کنید. پس از وارد کردن سایر اطلاعات مانند مبدا، تاریخ پرواز، کلاس پروازی و ... کلید جستجو را بزنید. پس از چند ثانیه، فهرستی از پروازهای در دسترس را خواهید دید که به ترتیب از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده‌اند.

برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما شیراز، روی تقویم قیمتی و نمودار قیمتی بزنید تا به سرویس‌های ویژه فلای تودی دسترسی پیدا کنید. این سرویس‌ها کمینه و بیشینه قیمت بلیط هواپیما در حوالی تاریخ مد نظر شما را نشان می‎دهند تا با دید بازتری نسبت به خرید بلیط هواپیما شیراز اقدام کنید.

در این وبسایت به سرویس اطلاع از آخرین قیمت هم دسترسی دارید که آخرین قیمت‌های بلیط هواپیما را به اطلاع شما می‎رساند. بنابراین در فلای تودی همه چیز فراهم است تا کمترین هزینه را برای بلیط هواپیما شیراز بپردازید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بلیط هواپیما شیراز خرید بلیط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلمانی با اشاره به لزوم اعلام مواضع وزارت آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره و ضمن تبریک حماسه‌سازی ایران مقتدر در مقابله با صهیونیسم اظهار داشت: فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان حمایت و کمک به تأمین مالی فرهنگیان به‌عنوان اصلی‌ترین رکن آموزشی کشور بوده و معطوف به بازنشستگی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌سازمانی اقتصادی با برخورداری از اعتماد روزافزون فرهنگیان کشور و مورد حمایت دولت است که با فعالیت اقتصادی نظیر اداره شرکت‌ها، بر سرمایه‌گذاری و سهام‌داری شرکت‌ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، پتروشیمی و معادن و ارائه خدمات به فرهنگیان در جهت ارتقا سطح فرهنگیان است.

سلمانی با اشاره به اینکه تقویت معیشت فرهنگیان از طریق صندوق ذخیره قابل‌تحقق است، تصریح کرد: خلق ثروت برای اعضا و سهام‌داران به‌ویژه برای فرهنگیان به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی صورت می‌پذیرد و اعتماد آفرینی باید در دستور کار باشد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان بیان داشت: اهتمام به افزایش بهره‌وری وظیفه صندوق ذخیره است و این صندوق در تلاش است تا به نحوی عمل کند که امور آموزش و پرورش نظیر بیمه، لیزینگ و خدمات مختلف و… له صندوق ذخیره محول شود.

وی اذعان داشت: هنرستان‌ها می‌توانند واحدهای تولیدی خوبی برای صندوق ذخیره باشند که این امر رویکردی بسیار مهم در صندوق ذخیره و می‌تواند نقش مهمی در راستای شعار جهش تولید ایفا کند.

سلمانی خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های صندوق ذخیره است و این ظرفیت مهم و قابل‌دسترسی است.

کد خبر 6091198

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟