Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می‌رود، گفت: بیش از ۹۵ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در استان زنجان دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود، اظهار کرد: تزریق خوب واکسن کرونا باعث می‌شود تا شاهد کاهش بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: همچنین بیش از ۸۷ درصد از افراد بالای ۱۲ سال هم در استان زنجان دُز اول و ۶۲ درصد از افراد بالای ۱۲ سال هم دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند و تزریق واکسن کرونا در استان را هم به ۹۰ درصد خواهیم رساند.

صائینی با بیان اینکه مردم باید این ویروس منحوس را جدی بگیرند، تاکید کرد: این استان در تزریق واکسن کرونا در سطح کشور جایگاه قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه باید برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همه مردم واکسینه شوند تا ایمنی کامل ایجاد شود، ابراز داشت: طی روزهای گذشته شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان افزود: طی روزهای آینده فوتی‌های کرونا هم در استان کاهش خوبی داشته است و امیدواریم به صفر برسد.

کد خبر 5342578

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا یوم الله 13 آبان گرگان لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل شهرداری قم ایلام عکس استانها بارش باران د ز واکسن کرونا کرونا در استان واکسن کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!