Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- چهارشنبه است و باز زائرت شدم، این بار میهمان صحن و سرایت به صرف جرعه‌ای آب به نیت شفا شدم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تمام روزهای هفته را می‌گذرانم به انتظار وصل تو در عاشقانه‌ترین تقویم هفتگی که چهارشنبه‌اش به تو وصل می‌شود و جمعه‌اش به گل‌های نرگسی ...

چهارشنبه است و همانند تمام چهارشنبه‌های پیش از این و پس از این دلم هواییت شده است، سخت است که دلت هوایی باشد، پایت اشتیاق آمدن داشته باشد، چشمانت چون سراب همه جا گنبد طلایت را ببیند اما آنقدر دور باشی که نتوانی حتی لحظه‌ای در حریم عاشقانه‌ چهارشنبه قدم بزنی و این حس و حال را واقعی‌تر از خیال و آمال و آرزو حس کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

آری می‌دانم این چهارشنبه هم باید دلم را زائرت کنم و به همان حس و حال غریب همیشگی‌ام اکتفا کنم، اما می‌دانم که یک روز در آستان حریمت نماز خواهم خواند و همراه با کبوترانت در آسمان آبی شمس‌الشموس به پرواز درخواهم آمد.

چهارشنبه‌های امام رضایی؛ دل‌هایی که زائر شمس الشموس استچهارشنبه‌های امام رضایی| بی‌قراری‌هایی از جنس دلتنگی؛ "زائری بارانی‌ام، آقا پناهم می‌دهی؟"چهارشنبه‌های امام رضایی/ چند روزیست دلــم میــلِ زیــارت دارد

می‌دانم که یک روز همانند تمام تجسمات و حس و حالی که دارم چهارشنبه عاشقی را در صحن و سرایت قدم خواهم زد و آنقدر قدم می‌زنم که زمین از قدم‌هایم به وجد آید و آنقدر به گنبد طلایت خیره می‌شوم که خودش مرا در آغوش بگیرد ...

چهارشنبه است و باز من زائرت شدم... این بار میهمان صحن و سرایت به صرف جرعه‌ای آب به نیت شفا شدم ... 

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه های امام رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در انبارهای منطقه شهرری مهار شد، مورد مصدومیت و تلفات جانی تاکنون نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات تکمیلی حادثه آتش سوزی اظهار کرد: دو انبار مسقف به وسعت ۵۰۰ متر در کنار یکدیگر میان چندین انبار دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: آتش شعله‌ور بود، وسعت ۱۰۰۰ متری در فضای باز وجود داشت، یکی از انبارها مملو از افشانه و اسپری بود، موادی که قابل اشتعال و انفجار است، سقف‌ها هم دچار آتش‌سوزی و آتش‌نشانان آتش را خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انبار کناری لوازم یدکی دوچرخه بود، بخش زیادی از آتش خاموش و تحت کنترل است، خطر سرایت به اطراف وجود ندارد.

وی با اشاره به تعداد مصدومان تصریح کرد: مورد مصدوم و تلفات جانی نداشتیم و از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری و ۱۰ کانتینر بزرگ در داخل حیاط بود یکی از آن‌ها چون در کنار انبار لوازم یدکی دوچرخه بود، آتش گرفت و خاموش از سرایت به دیگر کانتینرها جلوگیری شد.

کد خبر 747982

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج