Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران در راستای تحقق یکی از اهداف مهم دولت مبنی بر حمایت از تولید و راه اندازی بنگاه های اقتصادی راکد و شرکت های تولیدی غیرفعال، این بار با تامین مالی و تخصیص اعتبارات ویژه از صنعت غذایی کشور حمایت و پشتیبانی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، افزایش ظرفیت های تولید و تقویت توان بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی واقعی همواره مورد حمایت بانک ملی ایران بوده است تا زمینه خودکفایی، اشتغالزایی، افزایش تولید ناخالص ملی و جهش و شکوفایی اقتصاد کشورمان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 کارخانه فرآورده های لبنی رامک در استان فارس یک از این واحدهای تولیدی است که با دریافت تسهیلات از بانک ملی ایران در قالب سرمایه در گردش به مبلغ 500 میلیارد ریال و با تکیه بر متخصصان داخلی توانسته با توسعه ظرفیت های موجود اکنون از تولید، بسته بندی تا فروش و توزیع خودکفا شود.
معاون اجرایی کارخانه فرآورده های لبنی رامک با بیان این که توانسته ایم با پشتیبانی های همه جانبه بانک ملی ایران سهم بسیار مهمی در تولید ناخالص استان داشته باشیم، گفت: تامین مالی و تخصیص اعتبار توسط بانک ملی ایران به این مجموعه از یکسو موجب رونق تولید و از سویی دیگر امکان افزایش سطح سرانه مصرف محصولات لبنی و ارتقای سبد غذایی هموطنان را میسر ساخته است.
بابک مازندرانی با بیان این مطلب افزود: طی سال های اخیر با دریافت تسهیلات از بانک ملی ایران و افزودن خطوط تولید برای بیش از 2500 نیروی کارآمد فرصت اشتغالزایی فراهم شد و با تلاش و پشتکار همین نیروهای متخصص و کارآمد در هشت نوع گروه با 20 خط تولید حدود 100 نوع محصول متنوع را تولید و روانه بازار داخلی و همچنین به کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس، خاورمیانه و غرب آسیا صادر کردیم.
در ادامه رنجبر، مدیرتولید و معاون کارخانه فرآورده های لبنی رامک گفت: با حمایت های به عمل آمده، کارخانه هم اکنون ظرفیت جذب روزانه 500 تن شیر را دارد و با راه اندازی تولیدات جدید در این کارخانه ضمن تکمیل زنجیره تولید، رفع کامل نیاز داخل نیز میسر شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ملی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، می‌تواند به الگو‌های ممکن بین بخش‌های خصوص و دولتی تبدیل شود، درآغاز به کار اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضور مجمع گفتگوی همکاری آسیا گفت: در جمهوری اسلامی ایران در نظر داریم با همکاری همه جانبه بتوانیم اهداف خود را پیش ببریم و به نتیجه برسیم.
علی چنگی گفت: اکنون در زمانی هستیم که پیش‌بردن اهداف اقتصادی به تنهایی نتیجه ندارد، همکاری همه جهان را نیاز داریم، همچنین برای رشد اقتصادی، برقراری رفاه و صلح نیاز است تا همکاری‌های همه جانبه شامل همکاری‌های بین‌المللی از طریق افراد ذی صلاح انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه در چنین مجامعی که اغلب اعضای ACD حضور دارند، پتانسیل‌های بسیار زیادی فراهم است، افزود: در این مجمع می‌توان همه جانبه کار کنیم، هرکشوری توانایی‌های خاص خودش را دارد، امیدوارم این اجلاس به الگو‌های ممکن ببین بخش‌های خصوص و دولتی تبدیل شود.
مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی گفت: وزارت امور خارجه آماده است تا از طریق پشتیبانی‌های دولتی و کشور‌های عضو، خودش را به اهداف اقتصاد جهانی نزدیک کند، البته این رشد و پیشرفت سریع نیست و از طریق همکاری به وجود می‌آید، باید بدانیم کشور‌های دیگر چه کمک‌هایی می‌توانند انجام دهند، جلسات اجلاس بسیار مهم هستند و می‌توانند نقش مهمی در ارتقای ارتباطات ایفا کنند. کشور‌های عضو ACD را به نهایت همکاری دعوت می‌کنیم، حضور آنها در این مجمع نشان داد که می‌توانیم همکاری‌های فعالانه داشته باشیم.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود