Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@10:33:12 GMT

روند افزایشی موارد بستری کرونا در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۷۰۳۱

روند افزایشی موارد بستری کرونا در خراسان‌جنوبی

غلامرضا شریف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارداشت: اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری تنفسی در بیمارستان‌های استان ۲۰۷ نفر بوده که از این تعداد ۹۴ نفر بیماران کرونا مثبت هسند.

دبیر ستاد دانشگاهی و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی بیان داشت: همچنین در حال حاضر ۱۰ بیمار کرونا مثبت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوت ۱۱۹۴ نفر بر اثر کرونا

شریف‌زاده از یک مورد فوتی جدید بر اثر بیماری کرونا در روز گذشته خبر داد و افزود: با این فوتی جدید تعداد فوتی‌های استان بر اثر این بیماری متأسفانه به یک هزار و ۱۹۴ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه با توجه به آمار اخذ شده تعداد تست‌های سرپایی در استان نسبت به هفته گذشته افزایش داشته، اضافه کرد: همچنین روند بستری رو به افزایش بوده به طوری که متوسط روزانه موارد بستری در استان در هفته گذشته ۱۶۸ نفر بوده که این آمار دیروز به ۲۰۷ نفر رسیده که افزایش قابل توجهی بوده است.

تغییر رنگ شهرستان قاین به قرمز

دبیر ستاد دانشگاهی و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی یادآور شد: موارد تست مثبت بستری به طور متوسط روزانه در هفته گذشته ۶۷ نفر بوده که در حال حاضر به عدد ۹۴ نفر رسید.

شریف‌زاده ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد که در استان شرایط خوبی وجود نداشته و تغییر رنگ‌های اعلام شد از جمله تغییر رنگ شهرستان قاین از نارنجی به قرمز، تغییر رنگ شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه از زرد به نارنجی، نشان‌دهنده روند افزایشی موارد بستری و مثبت در استان است.

وی از مردم خواست علامت هشداری که در تغییر رنگ‌ها صورت گرفت را جدی گرفته و بدانند اگر رعایت پروتکل‌ها جدی گرفته نشود احتمال اینکه در روزهای آینده شاهد تغییر رنگ قرمز بیشتر شهرستان‌های استان باشیم زیاد است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند بستری تغییر رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد