Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@14:03:18 GMT

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۷۰۵۲

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در کردستان

بامداد امروز(چهارشنبه 12 آبان) در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر( دستگاه کشنده) در محور دیواندره - سقز ۲ نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بامداد امروز در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر( دستگاه کشنده) در محور دیواندره - سقز ۲ نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی خوشقدم روز چهارشنبه اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز، در محور دیواندره - سقز، حدفاصل منطقه ایرانخواه و صاحب، بین یک دستگاه اتوبوس و تریلر (دستگاه کشنده) صورت گرفته بود که به محض اطلاع، پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر دیواندره و سقز به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: به علت شدت حادثه، رهاسازی افراد مصدوم چندین ساعت طول کشید و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه در این تصادف به ۲۴ نفر حادثه دیده امدادرسانی صورت گرفت، ادامه داد: در این حادثه یک نفر سر صحنه تصادف و یک نفر دیگر در مرکز درمانی به دلیل شدت جراحت وفات کردند.

وی اضافه کرد: پنج نفر در صحنه تصادف به صورت سرپایی مداوا و ۱۷ نفر مصدوم نیز با همکاری فوریت های پزشکی ۱۱۵ و آتش نشانی سقز به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه کردستان نیز در خصوص این حادثه رانندگی گفت: اتوبوس اسکانایا با که از کرمانشاه به آذربایجان غربی در حرکت بود با یک دستگاه کشنده ولو برخورد کرد و راننده اتوبوس و یک سرنشین آن جان خود را از دست می‌دهند.

سرهنگ عیسی گوهری افزود: کارشناسان علت تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کردند.ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه کشنده یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد در گفتگویی با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهارکرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی گفت: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903393

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز