Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه هیات امنایی فرهنگیان خرم آباد بیان کرد: جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی، دفاع نظامی و تولید تجهیزات موشکی به موفقیت های بسیاری دست یافته و در دانش هسته ای نیز جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

وی گفت: این موفقیت ها با جهاد علمی و تلاش جوانان حاصل شده است و باید با ادامه همین روند و انقلاب علمی، به علوم انحصاری دست یابیم و بیش از گذشته صادر کننده معلومات به جهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قدمت ایران اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی از جبهه های داخلی و بیرونی علیه کشور وجود دارد بنابراین نسل جوان باید به هوش باشند که به راحتی از کنار مناسبت های تاریخی همچون ۱۳ آبان و وقایع آن عبور نکنند.

وی گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در فرهنگ ایرانی از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که علاوه بر ثبت در تقویم رسمی کشور، در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شده و به صورت قانون درآمده است.

ثمینی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری نوجوانان و آینده سازان را امید کشور معرفی کرده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز، رهبر معظم انقلاب بر توجه مسولان به جوانان و اعتماد به آنها تاکید دارند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند و کلاس های درس را برای دفاع از کشور، ولایت، مردم و اسلام رها کردند بنابراین امروز وظیفه دانش آموزان جهاد همه جانبه به ویژه در حوزه های علمی است.

وی افزود: هرچقدر بمباران تبلیغاتی علیه نسل جوان بیشتر باشد ضرورت آگاهی مردم و مسوولان نیز دوچندان می شود تا در مسیر ولایت حرکت کنیم و همانند رهبران دینی و امام راحل در مسیر استکبارستیزی قرار گیریم.

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ مدرسه لرستان تحصیل می کنند.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز استانداری لرستان روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز استانداری لرستان لرستان مبارزه با استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند

ایسنا/لرستان مسؤول نهاد رهبری دانشگاه لرستان گفت: اساتید و معلمان، سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند و تربیت مطلوب دانشجو و دانش‌آموز مبتنی بر مفهوم قرآنی رحمانیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی امروز (دهم اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیأت علمی و اساتید پیشکسوت که به‌مناسبت روز معلم در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: نقش استاد و معلم در هدایتگری بشر، یک نقش مورد تأکید در تعالیم دین اسلام است.

وی اظهار کرد: استاد و معلم، صاحب ویژگی‌های مهربانی، دلسوزی و روزی‌دهنده براساس مفهوم قرآنی «رحمان» است.

مؤیدی معتقد است: اگر بخواهیم به وضعیت ایده‌آل برسیم که در آن، استاد و معلم بتوانند همه‌جانبه بر دانشجو و دانش‌آموز تأثیرگذاری عمیق و پایدار از نظر تربیتی داشته باشند، باید استاد و معلم، ویژگی رحمانیت نسبت به دانشجو و دانش‌آموز داشته باشد که یک مفهوم مهم قرآنی است.

او افزود: تعلیم و تربیت یک امر خطیر و سنگین است، تعالیم دین اسلام و رهنمودهای امامین انقلاب همواره باید چراغ راهنمای ما در این عرصه باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند