Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:54:32 GMT

شاختار صیادمنش را نمی‌خواهد، او به ترکیه برمیگردد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۷۴۵۳

شاختار صیادمنش را نمی‌خواهد، او به ترکیه برمیگردد

یک رسانه اوکراینی نوشت که باشگاه های دیناموکیف و شاختار قصد جذب صیادمنش را ندارند و او در زمستان به فنرباغچه برمیگردد.

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک در این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته و در 3 بازی گذشته این تیم 4 بار موفق به گلزنی شده که در دو دیدار او تک گل های 3 امتیازی تیمش را به ثمر رساند و همین مسئله باعث شد تا اخباری درخصوص علاقه چندین تیم باشگاهی به جذب این بازیکن شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته بود که رسانه ها از تمایل دوباره زوریا به پرداخت بند 3 و نیم میلیون یورویی برای دائمی کردن قرارداد اللهیار نوشتند و حتی روزنامه A Spor ترکیه مدعی شد تیم های اندرلخت بلژیک، مون پلیه و بوردو فرانسه، تورینو ایتالیا، آیندهوون هلند و شاختار دونتسک اوکراین از مشتریان جدی اللهیار صیادمنش هستند و قصد دارند جوان آینده دار ایرانی را به خدمت بگیرند.

 

اما اکنون رسانه football24 اوکراین نظر متفاوتی دارد. این وب سایت نوشته است که ایگور تسیگانیک خبرنگار اوکراینی مطمئن نیست که زوریا قصد داشته باشد تا اللهیار صیادمنش را حفظ کند. این روزنامه نگار در گفتگو با وب سایت football24 گفت: تا جایی که من می دانم نه دینامو و نه شاختار احتمال این انتقال را بررسی نمی کنند.

 

وی ادامه داد: چنانچه زوریا این قرارداد را دائمی کند، سپس باید به دنبال فرصتی برای فروش مجدد اللهیار باشد. او در اروپا درخشید و مقابل زسکا صوفیه گل زد اما این کافی نیست. او در لیگ اوکراین هم به مشکل خورد اما باید در اروپا این کار انجام شود. او باید مقابل دیناموکیف، شاختار و در لیگ کنفرانس باز هم گلزنی کند. بدون این اتفاقات هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

 

این خبرنگار در پایان گفت: تاکنون نه دینامو و نه شاختار علاقه زیادی به خرید این بازیکن نداشته اند. آیا زوریا می تواند انتظار داشته باشد که در صورت پرداخت 3 و نیم میلیون یورو و دائمی کردن این قرارداد این پول را دوباره پس بگیرد؟ آنها پیش از این یک بار شهاب زاهدی را جذب کردند که رقابت را به صیادمنش باخت. این یک تجارت است، شما باید گزینه هایتان را ارزیابی کنید. تا این لحظه به نظر می رسد که او به فنرباغچه باز خواهد گشت.

 

اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!