Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: ۱۳ آبان که در آن دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، حقیقتاً از ایام الله است چرا که در این روز، اقدامی رخ داد که هیمنه آمریکا شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان افزود: باید افتخار کنیم که خداوند متعال چنین قدرتی به نظام جمهوری اسلامی ایران داده که جوانان ما توانستند هیمنه و قدرت آمریکا را اینگونه شکسته و جاسوس‌خانه آمریکا را تسخیر کنند؛ خدا را بابت این قدرت و توانمندی شاکریم.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید روی این مسئله کار و بزرگی و عظمت کاری که دانشجویان انجام دادند را برای مردم عزیزمان تبیین کنند.

آیت الله جنتی در پایان گفت: اگرچه بسیاری از کشور‌ها جرأت نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند، اما دانشجویان ایرانی توانستند لانه جاسوسی رژیم آمریکا را تسخیر کنند و آن‌ها هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای نگهبان سیزدهم آبان لانه جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین

شورای دانشگاه تربیت مدرس، پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین در این دانشگاه را تصویب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای دانشگاه تربیت مدرس با حضور رؤسای دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و رئیس و معاونین این دانشگاه در تاریخ ۲/۱۷/ ۱۴۰۳به اتفاق آرا تصویب نمود: «دانشگاه تربیت مدرس برای دفاع از مردم سالاری و حقوق بشر و صلح و دوستی در بین ملت ها، آماده است تا اساتید و دانشجویان ضد صهیونیستی که بدلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با نسل کشی رژیم اشغالگر اسرائیل از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اخراج شده و یا میشوند و رشته تخصصی آن‌ها در این دانشگاه دایر هست را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بپذیرد.»


شورای دانشگاه همچنین ضمن محکوم کردن ورود پلیس به دانشگاه‌های آمریکا و ضرب و شتم دانشجویان و اساتید، خواستار حفظ حرمت دانشگاه و دانشگاهیان توسط دولت و پلیس آمریکا گردید.

دیگر خبرها

  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • آیت‌الله جنتی: بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان است
  • بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳